علم و تکنولوژی

محدودیت های ترافیکی جاده های شمالی کشور اعلام شد

پلیس راه کشور با صدور اطلاعیه ای از محدودیت های ترافیکی از روز چهارشنبه 30 فروردین تا شنبه 01 اردیبهشت ماه در جاده های شمالی کشور خبر داد.

30 فروردین 1403

قدیمی ترین کفشهایی که تا به امروز در نقاط مختلف دنیا کشف شده اند

ایسنا/ این خبر پیرامون قدیمی ترین کفشهایی که تا به امروز در نقاط مختلف دنیا کشف شده اند، برای شما نگارش گشته است.

24 بهمن 1402

پرستارهایی که پرستاری نمی دانند، دغدغه های گرفتن پرستار خانگی برای سالمندان

این روزها دغدغه شهرنشینی و مشغله کاری برای مرد و زن وقتی نمی گذارد که بخواهند ساعاتی از روز را به نگهداری از پدر و مادر سالخورده خود اختصاص دهند.

23 شهریور 1402

پیدا شدن یک هیولای خون آشام، در جنوب فرانسه، عکس

فرارو نوشت: یک موجود خون آشام که ظاهری شبیه ماهی مرکب و هشت پا دارد و در دوره ژوراسیک زندگی می نموده، سال ها قبل در قالب سه فسیل در منطقه ای در جنوب شرق فرانسه پیدا شده بود.

23 تیر 1402

7 هارد اینترنال 2 ترابایتی برتر بازار؛ نگهداری ایمن از داده های شما

هارد اینترنال که به آن هارد دیسک نیز می گویند، بزرگ ترین حافظه جانبی تعبیه شده در کامپیوتر یا لپ تاپ است که تقریباً تمامی داده ها و اطلاعات از جمله سیستم عامل، فایل ها، برنامه ها و موارد دیگر درون آن قرار می گیرند. اگر به فکر خرید و یا تعویض هارد اینترنال...

8 تیر 1402

تصاویر ، اینجا حرم امام رضاست جایی که خورشید از آنجا طلوع می نماید

حرم امام رضا (ع) یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری مشهد و ایران است. سالانه میلیون ها نفر زائر از ایران و دنیا برای زیارت شاه خراسان روانه مشهد می شوند.

11 خرداد 1402

اگر موفقیت هایتان را شانسی می دانید بخوانید ، اینیشتن و تام هنکس به این سندروم مبتلا هستند ، با این نشانه ها کلاهبردار و فریبکار نیستید!

بعضی افراد با وجود کسب موفقیت های فراوان، اما خود را دست کم می گیرند تا جایی که فکر می نمایند تمام این موفقیت ها را شانسی به دست آورده اند و براساس توانایی هایشان نبوده است. این افراد در علم روانشناسی دچار سندروم ایمپاستر هستند.

7 اردیبهشت 1402

ظاهر مک بوک تغییر خواهد نمود؟

زومیت نوشت: یک افشاگر خوش سابقه می گوید مک بوک پرو 13 اینچ همچنان عضوی از لاین آپ کامپیوترهای اپل است.

27 فروردین 1402

قیمت گوشی های آیفون چهارشنبه 9 فروردین 1402

خبرنگاران- آیفون SE مدل 2022 جزو مقرون به صرفه ترین گوشی های اپل است و نسخه 128 گیگ آن را تقریبا 24 میلیون تومان می فروشند. آیفون 11 هم که حدود سه سال پیش رونمایی و روانه بازار شد، در اولین روز های فروردین 1402 نزدیک 25 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می گردد و خرید...

9 فروردین 1402

گردشگران سوانح ساحلی را به سامانه 1550 اطلاع دهند

ایرنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های منتشر گشته، گردشگران سوانح ساحلی را به سامانه 1550 اطلاع دهند.

28 اسفند 1401

این اولین تصویر واقعی از آیفون 15 است

زومیت: تصویری که به بدنه آیفون 15 نسبت داده می گردد، در شبکه های اجتماعی فاش شد. در این تصویر مدل مشکی پرچمدار نو اپل را می بینیم.

17 اسفند 1401

مشاوران دلسوز این خانه بچه ها را برای مواجهه با چالش های نوجوانی آماده می نمایند ، از تئاتردرمانی تا حضور در کارگاه های آموزشی رایگان

سال هاست چند پزشک، استاد دانشگاه به همراه دلسوزانی دیگر دور هم جمع شده و مراکزی را ایجاد نموده اند در همه جای تهران، مخصوص بچه ها 6 تا 12 ساله، دختر و پسر، تا مهارت های رفتاری را به آنها آموزش دهند.

10 اسفند 1401

12 روش طبیعی و خانگی برای چاق شدن صورت

گونه های چاق و گرد باعث جوان تر دیده شدن چهره می گردد و در مقابل، گونه های افتاده نشانه ای محکم بر پیری یا مسائل سلامتی است. این روزها صورت پُر با گونه های گرد مد شده است و تقریبا همه در پی راه و روشی برای چاق شدن صورت می گردند. برخی ها برای این کار به جراحان...

25 بهمن 1401

تعطیلی پروژه ای دیگر از گوگل

گوگل یک پروژه دیگر را تعطیل کرد تا نشان دهد برای اهداف شکست خورده جای خالی ندارد. این موضوع در نوع خود بی نظیر است.

9 دی 1401

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دست رباتیک خودترمیم تا توقف فعالیت یکی از سرویسهای گوگل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

4 دی 1401

سازندگان Celeste از بازی جدیدشان به نام شمشیر زمین رونمایی کردند

چندی پیش مراسم گیم اواردز (Game Awards) سال 2022 بود و جوایز زیادی به بازی های مختلف اهدا شد. نکته مثبت مراسم گیم اواردز این است که تنها به اهدای جوایز منتهی نمی شود. بلکه عناوین زیادی نیز در این مراسم معرفی می شود. حتی ممکن است به عناوین موجود یک محتوای تازه اضافه...

22 آذر 1401

عکس ، زیبایی خیره کننده تیپ های ژنتیکی نادر در انسان

هومو ساپین ها یا انسان ها گونه ای فوق العاده گسترده و متنوع هستند. همه گروه های مختلف مردم در سراسر جهان دارای ویژگی های ارثی زیبا و منحصر به فردی هستند؛ با این حال، بعضی از انسان ها دارای ویژگی های منحصربه فردی هستند که یافتن آن ها در هر کجای جهان سخت...

13 آذر 1401

اعلام جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی

جزئیات تکمیل ظرفیت سی و نهمین دوره آزمون دستیاری فوق تخصصی پزشکی برای مهر 1401 اعلام شد و داوطلبان تا 29 مهر فرصت دارند در این مرحله شرکت نمایند.

26 مهر 1401

نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو در این شرایط به صورت اتوماتیک خاموش می شود

آیفون 14 پرو و پرو مکس از قابلیت نمایشگر همیشه روشن بهره می برند؛ اما یک نکته جالب در رابطه با این قابلیت وجود دارد و آن هم این است که در یک سری شرایط خاص، نمایشگر همیشه روشن به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

29 شهریور 1401

خبری که باعث نگرانی مجریان تلویزیون می گردد

زومیت نوشت: ساخت ویدیو فرایندی پرهزینه است، اما سرویس هایی نظیر Colossyan با هزینه منطقی دسترسی به مجری های مبتنی بر هوش مصنوعی را امکان پذیر می نمایند.

26 شهریور 1401
تعداد: (267)