مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دست رباتیک خودترمیم تا توقف فعالیت یکی از سرویسهای گوگل

به گزارش وبلاگ روشینا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دست رباتیک خودترمیم تا توقف فعالیت یکی از سرویسهای گوگل

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بخش تصاویر گوگل موسوم به google images به روزرسانی شد. بر اساس این به روزرسانی اکنون وقتی تصاویری نو را جستجو می کنید شاهد تغییراتی مثل پس زمینه تیره خواهید بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از پژوهشگران اتحادیه اروپا نوعی دست رباتیک ایجاد نموده اند که می تواند بدون مداخله انسان آسیب را حس نموده و رفع کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ساعت هوشمند فسیل با امکاناتی ویژه معرفی گردید. این ساعت نو دارای حالت های Wear OS ، تراشه اسنپدراگون 3100 و باتری هوشمند است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل تصمیم گرفته که یکی از سرویس های کمتر محبوب و ناشناخته خود را برای همواره متوقف کند. این سرویس Follow Your World نام دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دست رباتیک خودترمیم تا توقف فعالیت یکی از سرویسهای گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دست رباتیک خودترمیم تا توقف فعالیت یکی از سرویسهای گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید