ظاهر مک بوک تغییر خواهد نمود؟

به گزارش وبلاگ روشینا، زومیت نوشت: یک افشاگر خوش سابقه می گوید مک بوک پرو 13 اینچ همچنان عضوی از لاین آپ کامپیوترهای اپل است.

ظاهر مک بوک تغییر خواهد نمود؟

مک بوک پرو 13 اینچ اپل برخلاف سایر لپ تاپ های این شرکت همچنان از طراحی قدیمی که سال 2016 رونمایی شد استفاده می نماید. رونمایی مک بوک پرو 13 اینچ 2022 با همان طراحی، انتقادهای زیادی در پی داشت، تا جایی که بسیاری از منتقدان گفتند با هیچ دلیلی نمی توان وجود این لپ تاپ را توجیه کرد.

مارک گرمن، افشاگر خوش سابقه، در گزارشی اختصاصی می گوید مک بوک پرو 13 اینچ همچنان عضوی از لاین آپ اپل است و مدل تازه این لپ تاپ در کنار سایر مدل های 2023 مک مراحل فراوری را می گذراند.

بیشتر بخوانید:

  • آناکوندایی که ترسی از آدم خواری ندارد/ عکس

  • عکس | دو صفحه نمایش با یک سرفیس؛ مایکروسافت سنت شکنی می نماید؟

  • تصویر لو رفته از یک موشک هایپرسونیک قاره پیما / کابوس تازه آمریکا / عکس

گرمن هیچ جزئیات اضافه ای درباره مک بوک پرو 13 اینچ 2023 منتشر نکرده است و فعلاً نمی دانیم این لپ تاپ سراغ طراحی تازه می رود یا نه. مک بوک پرو 13 اینچ پس از گذر سال ها همچنان از تاچ بار (نوار لمسی بالای کیبورد) استفاده می نماید، درحالی که هیچ یک از لپ تاپ های دیگر اپل تاچ بار ندارند.

بر اساس گزارش مک رومرز، ممکن است اپل لپ تاپ مک بوک پرو 13 اینچ 2023 را به پردازنده M3 مجهز کند. معین نیست که تاریخ رونمایی این لپ تاپ برای چه زمانی معین شده است. اگر مک بوک پرو 13 اینچ تازه واقعاً به M3 مجهز باشد، احتمالاً شاهد رونمایی آن در WWDC نخواهیم بود. این کنفرانس 15 خرداد برگزار می گردد.

227321

منبع: خبرآنلاین

به "ظاهر مک بوک تغییر خواهد نمود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظاهر مک بوک تغییر خواهد نمود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید