موبایل، تبلت و گجت ها

پرستارهایی که پرستاری نمی دانند، دغدغه های گرفتن پرستار خانگی برای سالمندان

این روزها دغدغه شهرنشینی و مشغله کاری برای مرد و زن وقتی نمی گذارد که بخواهند ساعاتی از روز را به نگهداری از پدر و مادر سالخورده خود اختصاص دهند.

23 شهریور 1402

پیدا شدن یک هیولای خون آشام، در جنوب فرانسه، عکس

فرارو نوشت: یک موجود خون آشام که ظاهری شبیه ماهی مرکب و هشت پا دارد و در دوره ژوراسیک زندگی می نموده، سال ها قبل در قالب سه فسیل در منطقه ای در جنوب شرق فرانسه پیدا شده بود.

23 تیر 1402

7 هارد اینترنال 2 ترابایتی برتر بازار؛ نگهداری ایمن از داده های شما

هارد اینترنال که به آن هارد دیسک نیز می گویند، بزرگ ترین حافظه جانبی تعبیه شده در کامپیوتر یا لپ تاپ است که تقریباً تمامی داده ها و اطلاعات از جمله سیستم عامل، فایل ها، برنامه ها و موارد دیگر درون آن قرار می گیرند. اگر به فکر خرید و یا تعویض هارد اینترنال...

8 تیر 1402

تصاویر ، اینجا حرم امام رضاست جایی که خورشید از آنجا طلوع می نماید

حرم امام رضا (ع) یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری مشهد و ایران است. سالانه میلیون ها نفر زائر از ایران و دنیا برای زیارت شاه خراسان روانه مشهد می شوند.

11 خرداد 1402

ظاهر مک بوک تغییر خواهد نمود؟

زومیت نوشت: یک افشاگر خوش سابقه می گوید مک بوک پرو 13 اینچ همچنان عضوی از لاین آپ کامپیوترهای اپل است.

27 فروردین 1402

قیمت گوشی های آیفون چهارشنبه 9 فروردین 1402

خبرنگاران- آیفون SE مدل 2022 جزو مقرون به صرفه ترین گوشی های اپل است و نسخه 128 گیگ آن را تقریبا 24 میلیون تومان می فروشند. آیفون 11 هم که حدود سه سال پیش رونمایی و روانه بازار شد، در اولین روز های فروردین 1402 نزدیک 25 میلیون و 500 هزار تومان فروخته می گردد و خرید...

9 فروردین 1402

گردشگران سوانح ساحلی را به سامانه 1550 اطلاع دهند

ایرنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های منتشر گشته، گردشگران سوانح ساحلی را به سامانه 1550 اطلاع دهند.

28 اسفند 1401

این اولین تصویر واقعی از آیفون 15 است

زومیت: تصویری که به بدنه آیفون 15 نسبت داده می گردد، در شبکه های اجتماعی فاش شد. در این تصویر مدل مشکی پرچمدار نو اپل را می بینیم.

17 اسفند 1401

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از دست رباتیک خودترمیم تا توقف فعالیت یکی از سرویسهای گوگل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

4 دی 1401

نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو در این شرایط به صورت اتوماتیک خاموش می شود

آیفون 14 پرو و پرو مکس از قابلیت نمایشگر همیشه روشن بهره می برند؛ اما یک نکته جالب در رابطه با این قابلیت وجود دارد و آن هم این است که در یک سری شرایط خاص، نمایشگر همیشه روشن به صورت اتوماتیک خاموش می شود.

29 شهریور 1401

باتری خودروهای برقی چقدر دوام می آورند؟

خودرو های برقی از تعداد زیادی باتری لیتیوم-یونی بهره می برند که مشابه همان باتری های استفاده شده در گوشی های هوشمند هستند. اما آیا مانند باتری های موجود در گوشی ها، باتری خودروهای برقی هم خیلی زود فرسوده می شوند؟ در ادامه به موضوع دوام این باتری ها می...

11 تیر 1401

هر آنچه باید درباره Developer Options اندروید بدانید

اگر از گوشی اندرویدی استفاده می کنید باید بدانید گوشی شما یک قابلیت پنهان با نام گزینه های توسعه دهنده (Developer options) دارد که شامل یک سری تنظیمات اضافه می گردد. اگر هم از وجود این تنظیمات با خبر هستید، این احتمال وجود دارد که فقط با یک سری از بخش های خاص آن...

1 تیر 1401

راهنمای خرید برترین هاب USB، C (فروردین 1401)

اگر لپ تاپ، تبلت، گوشی هوشمند یا حتی پی سی دارید و قصد افزایش تعداد پورت های دستگاه تان به وسیله درگاه USB-C دارید، ما در این راهنمای خرید برترین هاب USB-C از مقرون به صرفه ترین تا حرفه ای ترین مدل های موجود در بازار را معرفی نموده ایم.

31 خرداد 1401

هشدار سریع زلزله؛ قابلیت تازه گوشی های شیائومی

در یک اقدام جالب توجه شرکت شیائومی بیان نمود به جهت کاهش تلفات و خسارات ناشی از وقوع زلزله قصد دارد تا با همکاری موسسات مختلف فعال در زمینه کاهش بلایای طبیعی، به یک سیستم هشدار سریع وقوع زلزله مجهز کند.

11 خرداد 1401

قاب محافظ شیائومی 12 پرو، مشخصات دوربین آن را لو داد

دیروز (11 دسامبر 2021) تصاویری از قاب محافظ گوشی شیائومی 12 پرو منتشر شد که سبب افشا شدن مشخصات دوربین این گوشی شد.

7 خرداد 1401

حراج شماره های رند پرسپولیسی شروع شد

همزمان با نزدیک شدن به روز برگزاری شهرآورد تهران، مزایدۀ شماره های رند ایرانسلی ویژۀ طرفداران باشگاه پرسپولیس، با هدف حمایت از این باشگاه، شروع شد.

6 خرداد 1401

تمرکز اپل بر آیفون منجر به طولانی شدن زمان تحویل آیپد شده است

اپل همچنان با مسائل مربوط به محدودیت قطعات دست و پنجه نرم می کند و حالا طبق یک گزارش نو، این شرکت تولید آیفون را نسبت به آیپد در اولویت قرار داده است. خبرگزاری Nikkei Asia گزارش داده که در برخی منطقه ها کاربران برای خرید آیپد باید تا 9 هفته منتظر بمانند. این...

25 اردیبهشت 1401

به روز رسانی های اندروید 13 برای تبلت ها

اخیرا شاهد بعضی کوشش های گوگل برای بهبود اندروید در دستگاه های دارای صفحه نمایش بزرگتر در نسخه های پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید 12L بودیم. Android 12L مخصوص دستگاه های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ تر ساخته شده است. Esper اولین پیش نمایش توسعه دهنده اندروید...

14 اردیبهشت 1401

گردشگری خلاقانه کلید توسعه گردشگری قزوین است

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، گردشگری خلاقانه کلید توسعه گردشگری قزوین است.

3 اردیبهشت 1401

مصوبات مهم کارگروه تنظیم بازار و کالاهای کشاورزی، توزیع گوشت کیلویی حدود 100 هزار تومان شروع شد

بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار کالاهای کشاورزی مقرر شد نهاده دامی بهمن و اسفند ماه یکجا تا انتها ماه بهمن تامین و تخصیص داده گردد و توزیع گسترده گوشت هم با قمیت 99800 تا 140 هزار تومان از امروز شروع شد.

31 فروردین 1401
تعداد: (87)