خودرو

محدودیت های ترافیکی جاده های شمالی کشور اعلام شد

پلیس راه کشور با صدور اطلاعیه ای از محدودیت های ترافیکی از روز چهارشنبه 30 فروردین تا شنبه 01 اردیبهشت ماه در جاده های شمالی کشور خبر داد.

30 فروردین 1403

آمریکایی ترین شاسی بلند ژاپن وارد میدان شد ، زنگ خطر برای کادیلاک به صدا عایدی ، عکس

اینفینیتی QX80 را می توان آمریکایی ترین شاسی بلند ژاپنی نامید با طراحی و امکاناتی که فقط در خودروهای لوکس این کلاس چون کادیلاک می توان پیدا کرد.

3 فروردین 1403

مروری بر خاطرات گذشته با بازدید از این 3 جای دیدنی ایران

سفر به منطقه ها گردشگری ایران همیشه با خاطرات به یادماندنی و لحظات شگفت انگیزی همراه است. یکی از برترین جاهای دیدنی ایران، باغ بهادران است، که کمتر کسی آن را می شناسد. این جاذبه منحصر به فرد در جنوب غربی استان اصفهان واقع شده و بر خلاف اقلیم خشک و معتدل...

17 آبان 1402

نسل نو شاسی بلندی که جای خالی جیپ را در ایران پر می کند، عکس

بایک BJ40، که اکثریت آن را به دلیل مشابهت، جیپ رنگلر چینی می نامند، جزو خودروهایی است که در آینده، وارد بازار ایران خواهد شد. اما نسل دوم و نو این خودرو به تازگی معرفی شده و معین نیست که این مدل را هم در کشور خواهیم دید یا نه.

31 مرداد 1402

گردشگران سوانح ساحلی را به سامانه 1550 اطلاع دهند

ایرنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های منتشر گشته، گردشگران سوانح ساحلی را به سامانه 1550 اطلاع دهند.

28 اسفند 1401

برترین جاهای دیدنی پارک ملی بنف کانادا

در سال 1883 میلادی کارگران راه آهن آبگرمی را پیدا کردند که باعث به راه افتاد جنبشی شد و نتیجه این جنبش نیز شکل گیری اولین پارک ملی کانادا یعنی پارک ملی بنف (Banff National Park) بود. این پارک ملی پر از جاهای دیدنی بسیار زیبا و خیره کننده است و پیرامون آن را کوهستان...

25 اسفند 1401

این ماشین ده هزار دلاری چینی برای تهران ساخته شده؟

شرکت Wuling هاچ بک الکتریکی جمع و جور Bingo را معرفی کرد. هاچ بک برقی چینی وولینگ بینگو گزینه ای بی کم و کاست برای شهرهایی مثل تهران است.

22 بهمن 1401

جولان شاسی بلند میلیاردیِ چینی تازه در تهران

این شاسی بلند نو نسخه فیس لیفت کراس اوور محبوب جتور X70 یا همان نام فیدلیتی پرایم است.

25 مهر 1401

فارس: تیراندازی در زاهدان، حداقل 2 کشته و چند ده نفر زخمی

فارس نوشت: ظهر امروز صدای شدید تیراندازی افراد ناشناس از خیابان رازی در نزدیکی یک مسجد اهل سنت و کلانتری 16 زاهدان شنیده شد. شورای تامین استان سیستان و بلوچستان از مردم خواسته فعلا به محل های تجمع نزدیک نشوند و به شایعات شبکه های ضد انقلاب بی توجه باشند.

8 مهر 1401

صفر تا صد تهیه پاسپورت برای مسافرت با هواپیما

افرادی که قصد سفر با هواپیما به کشورهای دیگر را دارند باید مدارک مختلفی را برای انجام این کار آماده نمایند که یکی از آن ها پاسپورت است.

4 مهر 1401

بنلتی از گرندتور 720 اسب بخاری خود به نام مولینر باتور رونمایی کرد

برای اولین بار پس از مدت ها، بنتلی از یک خودرو نو با استایلی متفاوت از آنچه که طرفداران او می شناختند رونمایی کرده است. این خودرو بنتلی مولینر باتور Mulliner Batur نام داشته که در مونتری کار کالیفرنیا رونمایی شده و حکایت از سبک طراحی محصولات آینده بنتلی دارد.

13 شهریور 1401

در سفر به مالت کجا بریم؟

مالت (Malta) مجمع الجزایری بسیار زیبا و دیدنیی در دریای مدیترانه است. جدا از سواحل بسیار زیبا و خط ساحلی خارق العاده، این کشور جزیره ای دارای فرهنگ و تاریخی است که قدمت آن به سال 4000 پیش از میلاد باز می گردد. در این مطلب به معرفی شهرهایی می پردازیم که در سفر...

23 مرداد 1401

معرفی بهترین مسیرهای پیاده روی در ایران

اگر برای طبیعت گردی های ناب آماده اید و کار با ماشین زمان را دوست دارید؛ ما را تا انتهای این نوشته همراهی کنید. بهترین مسیرهای پیاده روی در ایران به طور دقیق فهرست می شوند. دسته اول در فصل های گرم؛ سرما هدیه می کنند و دسته دوم در فصل های سرد؛ گرما می بخشند.

12 مرداد 1401

مراکز تفریحی تبریز ، خوش گذرانی در دیار آذربایجان

بسیاری از شاعران، ادیبان و مردان سیاست که نام آن ها در صفحات تاریخ نقش بسته است، برخاسته از این شهر آذربایجانی بوده اند. سفر به تبریز و گشت وگذار در جغرافیای آن، مهیج و فراموش نشدنی است. این شهر پر از جاذبه های تاریخی و گردشگری است که لحظه های تان را با...

11 مرداد 1401

مقایسه اسمارت فور 4 با آلفارومئو جولیتا و رنو اسکالا

در دنیای اتومبیل سازی، ژانری وجود دارد که به آن میکروکار می گویند؛ که ترجمه اش به فارسی می شود خودروهای کوچک و ریز. در این زمینه، خودروهای اسمارت حسابی خوش درخشیده اند.

8 مرداد 1401

شرکت ولکنر برگ برنده اش را رو کرد

اکنون که از این طرف و آن طرف خبر رسیده قرار است در بودجه سال آینده عوارض خروج از کشور از 400 هزار تومان به چیزی بیش از 5 میلیون تومان برای هر نفر افزایش می یابد ـ البته شاید هم چنین نشود که در این صورت، خوش به حال آنان که سفر خارجه می فرایند ـ بهتر است به فکر...

8 مرداد 1401

مقایسه پراید صندوق دار با پراید هاچ بک و تیبا صندوق دار

پراید محصول پیروز بازار خودروی ایران است. این خودرو که رقبای زیادی دارد، اما به اعتبار آمارهای موجود، پیروز رقابت فروش و عرضه شناخته می گردد. این خودروی کوچک توانسته است اکثریت خریداران را قانع کند که برترین انتخاب در میان خودروهای شهری سبک و مقرون به...

6 مرداد 1401

مقایسه ام وی ام 315 هاچ بک با 206، ساندرو و برلیانس H320

چینی ها، به خصوص زیرمجموعه های چری، روزبه روز درحال عیب یابی هستند و با دریافت نظرات مشتری، هر سال و در هر مدل، نمونه ای کامل تر ارائه می نمایند. ام وی ام 315 ده سال پیش حرفی برای گفتن نداشت، ولی در حال حاضر به خوبی می تواند با نمونه های هم سطح رقابت کند و...

6 مرداد 1401

علی ربیعی: کشور ظرفیت پذیرش سیاستگذاری های نادرست را ندارد

علی ربیعی در روزنامه اطلاعات نوشت: در روز های گذشته تعارض بین سیاستگذاری های فرهنگی با رفتار فرهنگی جامعه و ناکارکردی نهاد های ذیربط در معرض نقد عمومی نهاده شد.

5 مرداد 1401

افشای نامه مهم در وزارت صمت؛ لغو قرعه کشی خودرو تا اطلاع ثانوی

طی نامه نگاری بین دو معاون وزیر صمت تعیین شد، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو که 27 اردیبهشت اولین قرعه کشی بر اساس آن انجام شد، اصلا تایید فنی و امنیتی نداشت و دفتر فناوری داده وزارت صمت هم مسئولیت تایید و نظارت بر حسن اجرای این سامانه را نپذیرفته بود.

31 تیر 1401
تعداد: (133)