11 هتل با دسترسی عالی به اکسپو دبی

به گزارش وبلاگ روشینا، هتل های نزدیک به اکسپو دبی 2020

نمایشگاه بزرگ اکسپو در سال 2020 با ظهور ناگهانی ویروس کووید-19 دچار وقفه شد و اکنون در سال 2021 در دبی برگزار خواهد شد. این نمایشگاه بین المللی برای به نمایش گذاشتن فرهنگ ملل های مختلف ترتیب داده شده است. در واقع با سر زدن به غرفه های این نمایشگاه می توان به کشورهای مختلف دنیا سر زد. به همین علت بسیاری از مسافران علاقه مند هستند در نزدیکی نمایشگاه اکسپو اقامت داشته باشند تا دسترسی راحت تری به آن پیدا نمایند. پس اگر قصد مسافرت به دبی و تماشا این نمایشگاه را دارید با هتل های نزدیک به اکسپو دبی 2020 آشنا شوید.

11 هتل با دسترسی عالی به اکسپو دبی

هتل راو اکسپو (Rove Expo 2020)

هتل راو اکسپو یکی از هتل های نزدیک به اکسپو دبی است و تنها 9 دقیقه پیاده با این نمایشگاه فاصله دارد. در هتل Rove Expo کشیدن سیگار آزاد است. رستوران ها، استخر رو باز و سالن های بار آن برای گردشگران بسیار مجذوب نماینده خواهد بود. 331 اتاق در این هتل وجود دارد که تمامی آنها عایق صدا هستند و هرکدام وای فای رایگان و مینی بار دارند. از امکانات دیگر این هتل می توان به تلویزیون های کابلی 48 اینچی، کتری برقی، چای کیسه ای رایگان، سشوار، دوش و قهوه فوری اشاره نمود.

هتل وان پرفکت دی (One perfect day)

هتل وان پرفکت دی یکی از هتل های نزدیک به اکسپو دبی است که با 13 دقیقه رانندگی از هتل می توانید خود را به این نمایشگاه برسانید. این هتل برای ورزشکاران نیز امکاناتی مانند مرکز تناسب اندام دارد. مهمانان این هتل می توانند از استخر روباز، پارکینگ رایگان و اتاقی با امکانات کامل استفاده نمایند. این هتل آپارتمان تمامی لوازم وامکانات آشپزی را در اختیار مهمانان قرار می هد. مهمانان هتل وان پرفکت دی می توانند از امکانات دیگر این هتل مانند تلویزیون کابلی، ماشین لباسشویی، کتری برقی، سشوار، اتو، میز اتو، لوازم آرایشی رایگان استفاده نمایند.

هتل فورچون پارک (Fortune Park Hotel)

هتل فورچون پارک یکی از هتل های نزدیک به اکسپو دبی است که فاصله 13 دقیقه ای این هتل با نمایشگاه اکسپو علت مناسبی برای اقامت در آن می تواند باشد. بسیاری از مهمانان این هتل را بسیار مناسب خانواده ها دانسته اند. هتل فورچون پارک 114 اتاق دارد که تهویه مطبوع آن برای مهمانان بسیار دلپذیر است. این هتل دو رستوران دارد. خستگی از تن مسافران با باشگاه سلامتی و استخر روباز این هتل از تن رهانیده می گردد. تخت های هتل فورچون از جنس فوم مموری هستند و ملحفه های پنبه ای و درجه یک خوابی آرام را برای مسافران رقم می زنند.

حتی مسافران می توانند از داخل منو بالش موردنظر خود را انتخاب نمایند. از دیگر امکانات هتل فورچون می توان به سرویس اتاق 24 ساعته، تلویزیونLED، دمپایی و لوازم آرایشی رایگان ، بطری آب رایگان، قهوه و چای ساز، و میز اتو اشاره نمود. روزانه اتاق های هتل نظافت کامل می شوند. بعلاوه مهمانان می توانند از خدمات آبگرم مانند ماساژ بافت عمیق، ماساژ سنگ داغ، ماساژ ورزشی و ماساژ سوئدی بهره مند شوند.

هتل ماریوت (Marriott Executive Apartments Green Community)

یکی از هتل های نزدیک به اکسپو دبی هتل ماریوت است که تنها با 12 دقیقه رانندگی می توانید خود را از این هتل به نمایشگاه اکسپو برسانید. دریاچه ای روبه روی هتل قرار گرفته است که آن را به مرکز خریدی متصل می نماید. هتل ماریووت 4 رستوران دارد که سالن بار، کافی شاپ، کافه و خدمات اتاق آنها 24 ساعته هستند. هتل ماریووت جزو هتل آپارتمان ها محسوب می گردد، به همین علت امکاناتی مانند یخچال، مایکروویو، تلویزیون کابلی و وسایل آشپزخانه به صورت کامل در اختیار مهمانان قرار می گیرد. اتاق های این هتل به بالکن و منظره دبی باز می گردد. بچه ها در این هتل نیز می توانند از استخر بچه ها استفاده نمایند. البته مسافران درنظر داشته باشند که هزنیه فعالیت های تفریحی بعهده مسافر خواهد بود.

هتل بولو ویلا (The Blue Villa)

با 13 دقیقه رانندگی از هتل لوکس 750 متری The Blue Villa به نمایشگاه اکسپو بروید. اگر می خواهید اوقات منحصربفردی را در دبی داشته باشید، هتل لاکچری ویلای آبی را حتما امتحان کنید. در اتاق های هتل امکانات کاملی مانند یخچال های بزرگ، اجاق گاز، مایکروویو، میز ناهارخوری، تلویزیون 55 اینچی، تخت خواب های درجه یک، لوازم آرایشی رایگان و سشوار موجود است. مسافران می توانند از خدمات اختصاصی در این هتل برخوردار شوند. سیگار کشیدن در این هتل آزاد و پارکینگ رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد. از دیگر امکانات این هتل لاکچری می توان به اینترنت رایگان، قهوه و چای ساز رایگان و استخر بچه ها اشاره نمود.

راهنمای کامل نمایشکاه اکسپو دبی 2020

هتل ایمپکیبل (Impeccable 5 Beds Villa in Dubai)

علاقمندان به نمایشگاه اکسپو می توانند در هتل فوق العاده پنج تخته ویلایی ساکن شوند که تنها با 10 دقیقه رانندگی به نمایشگاه دسترسی پیدا خواهند کرد. باید گفت این هتل جزو هتل های پر زرق و برق دبی محسوب می گردد. اتاق های هتل دارای یخچال، اجاق گاز، کتری، توستر، فریزر، ماشین ظرفشویی و مایکروویو هستند.

این هتل ویلایی 5 اتاق خواب دارد که 11 مسافر می توانند اوقات راحتی را در آن بگذرانند. استفاده از سیگار در این هتل آزاد نیست. مسافران می توانند در هر اتاق از لباسشویی، خشک کن و سشوار استفاده نمایند. ورود حیوانات خانگی در این هتل ممنوع است. هتل ویلایی 5 تخته یکی از 11 هتل با دسترسی عالی به دبی اکسپو 2020 است.

هتل مایسان (Maisan Hotel)

هتل مایسان با نمایشگاه اکسپو 2020، 11 دقیقه فاصله دارد. هتل مایسان 253 اتاق دارد و در هر اتاق می توان از امکاناتی مانند قهوه ساز، بطری آب رایگان، تلویزیون هوشمند کابلی، لوازم آرایشی رایگان و دوش حمام استفاده کرد. سرویس اتاق ها 24 ساعته است. بعلاوه مسافران می توانند از امکانات تفریحی استخر روباز و باشگاه سلامتی استفاده نمایند.

هتل پریمیر این دبی (Premier Inn Dubai Investment Park)

با 12 دقیقه رانندگی به نمایشگاه اکسپو و با 18 دقیقه رانندگی به محوطه اطراف نمایشگاه می توانید دسترسی پیدا کنید. این هتل دارای امکاناتی مانند رستوران، استخر روباز، باشگاه ورزشی 24 ساعته، پارکینگ رایگان، شاتل رایگان ساحلی، اینترنت رایگان، استخر بچه ها و خدمات آبگرم است. 304 اتاق این هتل عایق صدا هستند و امکانات رفاهی مانند یخچال، قهوه ساز، تلویزیون صفحه تخت، لوازم آرایشی رایگان، سشوار، میز اتو و اتو دارند. سالن بار و کافی شاپ هتل به صورت 24 ساعته به مسافران سرویس می دهند.

هتل برایت (Bright Spacious Studio In Lake Apartments)

با 10 دقیقه رانندگی از هتل برایت می توانید به نمایشگاه اکسپو دسترسی پیدا کنید. این هتل آپارتمان از اتاق های شیک و مدرنی تشکیل شده است. بسیاری این هتل ها را مناسب زوج های جوان و جمع های محبت آمیز مناسب می دانند. مهمانان می توانند از پنجره نمای نخل های سرخمیده را به دیدن بنشینند. راحتی تشک های این هتل به گونه ای است که مسافران در آسایش کامل مانند فرشته استراحت خواهند کرد.

از طرفی مشرف بودن هتل به دریاچه، منظره باشکوهی را رقم می زند. از امکانات این هتل می توان به دسترسی بالا به کافه ها، سوپرمارکت ها و رستوران ها اشاره نمود. اتاق های هتل دارای یخچال، اجاق گاز، مایکروویو، ظروف آشپزخانه، تلویزیون کابلی و سشوار هستند. هتل برایت به عنوان یکی از 11 هتل با دسترسی عالی به دبی اکسپو 2020 بین مسافران شناخته شده است.

هتل مانور (The Manor by JA)

کمتر از 10 دقیقه می توانید از هتل مانور به نمایشگاه اکسپو برسید. این هتل امکانات بسیاری مانند استخر روباز، باشگاه ورزشی، پارکینگ رایگان، خدمات آبگرم، کافی شاپ، خدمات ماساژ و زمین تنیس برای مهمانان در اختیار می گذارد. 233 اتاق هتل مانور عایق صدا هستند و امکانات رفاهی مانند کتری برقی، چای کیسه ای رایگان، قهوه فوری، روپوش و دمپایی، لوازم آرایش رایگان، بطر آب رایگان و مینی بار به مهمانان ارائه می گردد.

هتل دوان توان جبل علی (Downtown Jebel Ali)

با 7 دقیقه رانندگی می توانید به نمایشگاه اکسپو دسترسی پیدا کنید. در هر اتاق این هتل آشپزخانه ای با امکانات کامل برای مهمانان وجود دارد. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. مسافران می توانند رستوران های بسیاری در اطراف هتل دسترسی داشته باشند. بعلاوه پارکینگ رایگان برای مسافران قابل استفاده است. Downtown Jebel Ali یکی از به صرفه ترین هتل ها از بین 11 هتل با دسترسی عالی به دبی اکسپو 2020 به شمار میرود.

طاهره یلفانی

منبع: فلای تودی

به "11 هتل با دسترسی عالی به اکسپو دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 هتل با دسترسی عالی به اکسپو دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید