مروری بر خاطرات گذشته با بازدید از این 3 جای دیدنی ایران

به گزارش وبلاگ روشینا، سفر به منطقه ها گردشگری ایران همیشه با خاطرات به یادماندنی و لحظات شگفت انگیزی همراه است. یکی از برترین جاهای دیدنی ایران، باغ بهادران است، که کمتر کسی آن را می شناسد. این جاذبه منحصر به فرد در جنوب غربی استان اصفهان واقع شده و بر خلاف اقلیم خشک و معتدل اصفهان، شبیه به منطقه ها شمالی است و از سرسبزی و طراوت دلچسبی برخوردار است. در این منطقه، ویلا باغ بهادران محبوبیت زیادی در بین گردشگران دارد و جالب است بدانید در اینجا همه چیز رنگ و بوی شمال را دارد و خاطرات خوش سفرهایتان به شمال برای شما تداعی می گردد و همینطور لحظاتی لذت بخش و به یادماندنی را برایتان رقم می زند.

مروری بر خاطرات گذشته با بازدید از این 3 جای دیدنی ایران

باغ بهادران اصفهان نه تنها به لحاظ طبیعی، بلکه به لحاظ تاریخی نیز بسیار غنی است و جاذبه های تاریخی ارزشمندی همانند قلعه چهار برج و قلعه کافر را در خود جای داده است. اما در صورتی که بیشتر جنبه طبیعت گردی سفر را می پسندید، طبیعت بکر باغ بهادران را به شما پیشنهاد می کنیم.

همجواری زاینده رود با باغ بهادران موجب شده است تا این جای تماشای، به عنوان اصلی ترین جاذبه این منطقه شناخته گردد. در زاینده رود می توانید علاوه بر تماشای جوش و خروش رودخانه، تفریحات مهیج زیادی از جمله قایقی سواری، اسب سواری، دوچرخه سواری، آفرود سواری و... را تجربه کنید و با سپری کردن اوقات سفرتان در دل طبیعتی ناب و آب و هوایی دلپذیر، از منظره ها زیبا و تماشای این منطقه عکاسی کنید و خاطراتی به یاد ماندنی را برای خودتان رقم بزنید.

یکی دیگر از جاذبه های پرطرفدار باغ بهادران، مجموعه فرهنگی تفریحی آن است. این مجموعه شامل چندین رستوران و غذاخوری، سوئیت و فضاهایی برای استراحت، سالن های کنفرانس و... است. این محل در کنار رودخانه احداث شده و دارای محیطی بسیار زیبا و چشم نواز است و همین موجب شده است تا انتخابی عالی برای برگزاری مراسمات مختلف باشد.

روستای اهلم یکی از زیباترین روستاهای شمال ایران

در میان منطقه ای پر از سرسبزی و زیبایی، روستای اهلم به عنوان یکی از زیباترین نقاط شمال ایران در استان مازندران و شهر محمودآباد، آرامش و حال خوب را به مسافران و گردشگران هدیه می دهد. با طبیعت بکر و مجذوب کنندهیت های گردشگری چشمگیر، این روستا به یک جاذبه محبوب برای عاشقان طبیعت تبدیل شده است. اهالی این روستا بسیار مهمان نواز و خوش برخورد هستند و همیشه در کوشش بوده اند تا با برترین امکانات از مهمانان خود پذیرایی نمایند.

با داشتن تاریخچه ای کهن و مجذوب کننده، روستای اهلم به عنوان یکی از جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرستان محمودآباد در بین دیگر روستاهای شمالی مطرح است و معروفیتی جهانی دارد. این روستا با دو مسجد، تعداد زیادی فروشگاه محلی و 100 اقامتگاه و ویلا روستایی، همیشه مهمانان خود را با امکاناتی کامل می پذیرد.

جنگل اهلم، یکی از بارزترین جاذبه های طبیعی در روستای اهلم است، که به پوشش گیاهی متنوع و ارزشمند و همینطور آب و هوای دلپذیر خود معروفیت دارد. در این جنگل، درختانی همانند ممرز، بلوط، زبان گنجشک، انجیلی، و راش به طور فراوان یافت می شوند. تلی، تمشک، گزنا، چماز، سرخاب، واش و شالدم از دیگر گونه های گیاهی ارزشمند این منطقه هستند، که موجب شده اند تا جنگل اهلم به یک منطقه توریستی پرطرفدار تبدیل گردد. با توجه به زیبایی های طبیعی و دسترسی آسان به این منطقه، گردشگران می توانند از فعالیت هایی مانند کمپینگ و پیاده روی در مسیرهای طبیعی این جنگل لذت ببرند.

سفر به کیش، بهشت گردشگری ایران

سفر به جزیره زیبا و مرجانی کیش، با اجاره ویلاهای لوکس و شیک، یک تجربه بی نظیر از زیبایی های طبیعت ایران است. کیش با آب وهوای معتدل و چشم اندازی بی نظیر از خلیج فارس، هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می نماید. این جزیره با تنوع فصل هایی که ارائه می دهد، از بهار سرسبز گرفته تا تابستان گرم و آفتابی، همه را می تواند مسحور خود کند. از شنا در آب های آبی و صاف تا اسکی روی آب و پاراگلایدینگ، تنها یک جزیره به نام کیش می تواند تمام این تجربیات را در اختیار شما قرار دهد و این امکان با اجاره ویلا در کیش و سفر به این جزیره زیبا می تواند به آسانی برای شما محقق گردد.

با وجود آب وهوای گرم و مرطوب در تابستان، می توانید با آب وهوای معتدل پاییز و زمستان نیز زیبایی های جزیره را تجربه کنید. باران های دل گشا و سرسبزی های فصل پاییز، همگی کیش را به یک جزیره رنگارنگ و زیبا تبدیل می نمایند. بعلاوه، فرصت برای کاوش جزیره و تماشا جاذبه های محلی از جمله بازارهای محلی و جاذبه های تاریخی نیز در دسترس شماست. بنابراین اگر در پی تجربه ای متنوع و مجذوب کننده در زمانی مناسب هستید، کیش به عنوان یک بهشت گردشگری در ایران به شما پیشنهاد می گردد.

کشتی یونانی در جزیره کیش یکی از جاذبه های گردشگری محبوبی است که به علت موقعیت مکانی خود در جنوب غربی جزیره و نزدیکی به میدان غروب و همینطور تاریخچه جالبی که دارد، باعث جذب گردشگران بسیاری می گردد. این مکان علاوه بر فراهم کردن فضایی ناب برای تماشای غروب آفتاب، برای عکاسان علاقه مند نیز یک سوژه بسیار مجذوب کننده و تماشای است که می توانند از زیبایی های آن بهره مند شوند. بعلاوه، پارک ساحلی نزدیک به این مکان، فضایی مناسب برای تفریح و تفریح گردشگران را فراهم می نماید که می توانند از فعالیت های مختلف مانند شترسواری و اسب سواری لذت ببرند.

منبع: همگردی

به "مروری بر خاطرات گذشته با بازدید از این 3 جای دیدنی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مروری بر خاطرات گذشته با بازدید از این 3 جای دیدنی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید