شرکت ولکنر برگ برنده اش را رو کرد

به گزارش وبلاگ روشینا، اکنون که از این طرف و آن طرف خبر رسیده قرار است در بودجه سال آینده عوارض خروج از کشور از 400 هزار تومان به چیزی بیش از 5 میلیون تومان برای هر نفر افزایش می یابد ـ البته شاید هم چنین نشود که در این صورت، خوش به حال آنان که سفر خارجه می فرایند ـ بهتر است به فکر سفرهای داخلی باشیم، هرچند آن هم برای خیلی ها تبدیل به رؤیا شده و خواهد شد.

شرکت ولکنر برگ برنده اش را رو کرد

در این شرایط اگر وضع اقتصادی تان خوب است و می توانید به قول قدیمی ها اُوِرت خرج کنید، پیشنهاد ما این است که منزلتان را هم با خودتان به سفر ببرید؛ منزلی که یک گاراژ هم برای ماشین گران قیمت شما دارد تا اگر احیاناً جایی اتراق کردید و دلتان خواست دوری بزنید، از ماشین تان دور نباشید.

قبلی 1 از 6 بعدی

به تازگی شرکت ولکنر کاروانی طراحی نموده که در نوع خود کم نظیر است. قیمت این کاروان 6.1 میلیون یوروی ناقابل است. همان طور که در عکس ها هم مشاهده می کنید، این کاروان به طوررسمی یک خانه زیبا و چشم نواز متحرک است و زیر بدنه آن هم جایی برای پارک کردن خودرو طراحی شده است. کافی است ماشین را روی صفحه ای که کنار این کاروان قرار می گیرد پارک کنید تا آن صفحه حرکت کند و ماشین را به گاراژ ببرد. به همین راحتی.

موتور این کاروان را ولوو طراحی نموده است و 460 اسب بخار هم قدرت دارد.

بخشی از امکانات این کاروان را هم بخوانید:

  • یک قسمت نشیمن با میز ناهارخوری؛
  • یک تلویزیون موتوردار؛
  • کابینت های جادار؛
  • بلندگوهای با کیفیت و نورپردازی LED؛
  • چند پنجره که به بیرون باز می گردد و بالای هر کدام هم سایبان وجود دارد.

یک آشپزخانه بزرگ با هر وسیله ای که احتیاج دارید از جمله اجاق گاز، مایکروویو، یخچال و ماشین ظرفشویی هم در این خانه متحرک وجود دارد. امیدواریم با این کاروان زیبا، سفر خوبی را تجربه کنید!

آگهی های خرید و فروش خودرو

***

شما می توانید آخرین اخبار خودرو را در بلاگ وبلاگ روشینا بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار

به "شرکت ولکنر برگ برنده اش را رو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت ولکنر برگ برنده اش را رو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید