بازی F1 2022 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ روشینا، کمپانی الکترونیک آرتز و استودیوی کدمسترز (Codemasters) به تازگی از بازی ماشین سواری F1 2022 برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی رونمایی نموده اند.

بازی F1 2022 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

در توضیحات ارائه شده به وسیله سازنده آمده است:

طبق گزارش ها، F1 Life ویژگی نو بزرگی است که بازیکنان در آن قفل لباس، لوازم جانبی و خودروها را باز می نمایند و به بخش های مختلف دسترسی خواهند داشت. از دیگر ویژگی های بازی می توان به هوش مصنوعی تطبیقی جهت یاری به بازیکنان کم تجربه، مسابقات فرمول 2، بخش Career Mode و قابلیت تجربه بازی به صورت واقعیت مجازی روی رایانه های شخصی اشاره نمود.

خودروهای فرمول 1 با معرفی قوانین نو به طرز چشمگیری تغییر نموده اند و خودروهای بازی F1 22 هم منعکس نماینده این تغییرات خواهند بود. تغییراتی از جمله محافظ چرخ ها، تغییرات شاسی و به طور کلی تمام تغییرات آیرودینامیکی برای نزدیک تر کردن مسابقات به دنیای واقعی صورت گرفته است. بعلاوه استودیوی کدمسترز اعلام نموده که F1 22 دارای یک مدل هندلینگ نو است که مسابقات را بیشتر از هر زمانی واقعی جلوه می دهد.

لازم به ذکر است که پیش خرید نسخه های مختلف بازی هم اکنون در دسترس است. با پیش خرید نسخه استاندارد بازی، به بسته آغاز F1 Life، محتوای F1 22 New Era و 5 هزار پیت کوین دسترسی خواهید داشت. از طرفی نسخه Champions، علاوه بر نکات گفته شده در نسخه استاندارد، 18 هزار پیت کوین و سه روز دسترسی زودهنگام به بازی را شامل می گردد. در نهایت پیش خرید هر یک از این نسخه ها تا تاریخ 16 مه 2022 (26 اردیبهشت 1401)، محتوایی شامل پوشش ویژه، کلاه ایمنی، لباس، دستکش، تی شرت، کلاه و… با حال و هوای شهر میامی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

بازی F1 2022 در تاریخ 1 ژوئیه 2022 (10 تیر 1401) عرضه خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی F1 2022 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی F1 2022 برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید