سینما

7 هارد اینترنال 2 ترابایتی برتر بازار؛ نگهداری ایمن از داده های شما

هارد اینترنال که به آن هارد دیسک نیز می گویند، بزرگ ترین حافظه جانبی تعبیه شده در کامپیوتر یا لپ تاپ است که تقریباً تمامی داده ها و اطلاعات از جمله سیستم عامل، فایل ها، برنامه ها و موارد دیگر درون آن قرار می گیرند. اگر به فکر خرید و یا تعویض هارد اینترنال...

8 تیر 1402

اگر موفقیت هایتان را شانسی می دانید بخوانید ، اینیشتن و تام هنکس به این سندروم مبتلا هستند ، با این نشانه ها کلاهبردار و فریبکار نیستید!

بعضی افراد با وجود کسب موفقیت های فراوان، اما خود را دست کم می گیرند تا جایی که فکر می نمایند تمام این موفقیت ها را شانسی به دست آورده اند و براساس توانایی هایشان نبوده است. این افراد در علم روانشناسی دچار سندروم ایمپاستر هستند.

7 اردیبهشت 1402

واکنش طناز طباطبایی به قهرمانی فرزانه فصیحی

طناز طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری خاص در اینستاگرام اش، قهرمانی فرزانه فضیحی را تبریک گفته است. عصر روز گذشته بود که فرزانه فصیحی دونده کشورمان پیروز شد که در بخش دوی 60 متر داخل سالن به مقام قهرمانی آسیا برسد.

23 بهمن 1401

پلنگ از دهان تمساح غذا می خورد!

یک پلنگ گرسنه دست به کار خطرناکی زد تا یک تکه غذا از دهان یک تمساح بیرون آورد.

8 مهر 1401

واکنش شهروند انگلیسی به موروثی شدن شاهنشاهی

بعضی از مردمان انگلیس اعتقاد دارند که کشورشان باید در اختیار متخصصان در امور کشورداری قرار بگیرد و نباید پادشاهی موروثی باشد.

31 شهریور 1401

خبری که باعث نگرانی مجریان تلویزیون می گردد

زومیت نوشت: ساخت ویدیو فرایندی پرهزینه است، اما سرویس هایی نظیر Colossyan با هزینه منطقی دسترسی به مجری های مبتنی بر هوش مصنوعی را امکان پذیر می نمایند.

26 شهریور 1401

طراحی تابی متفاوت به وسیله هنرمند ایتالیایی

یک هنرمند ایتالیایی تابی متفاوت برای فرزندش طراحی کرد.

22 مرداد 1401

دبی، مرکز سلبریتی های دنیا

دبی یک شهر بین المللی است و انواع هتل های لوکس، نشان از حضور مهمانان ثروتمند و معروف دارد. رزرو هتل دبی به وسیله مشهورترین سلبریتی های دنیا همواره رخ می دهد ازچهره های سینمایی و موسیقی تا شخصیت های معتبر سیاسی. علاوه بر این بعضی سلبریتی ها در دبی دارای...

15 مرداد 1401

علی ربیعی: کشور ظرفیت پذیرش سیاستگذاری های نادرست را ندارد

علی ربیعی در روزنامه اطلاعات نوشت: در روز های گذشته تعارض بین سیاستگذاری های فرهنگی با رفتار فرهنگی جامعه و ناکارکردی نهاد های ذیربط در معرض نقد عمومی نهاده شد.

5 مرداد 1401

نقد فیلم آنچارتد؛ گام محکم پلی استیشن در دنیای سینما

این که شرکتی مثل سونی که همیشه نسبت به بازی های انحصاری خود حساسیت زیادی داشت، به یک باره این قدر متحول شد و تصمیم گرفت نسخه های سینمایی از آن ها بسازد و حتی بعضی هایشان را بر روی رایانه های شخصی منتشر کند، خودش یک بحث طولانی می طلبد. ولی از بین تمام انحصاری...

10 تیر 1401

جان تراولتا مجری مراسم اسکار شد

ستاره فیلم داستان عامه پسند پس از هشت سال دوباره به عنوان مجری مراسم اسکار انتخاب شد.

31 خرداد 1401

پارک زیتون قشم؛ ترکیب هیجان و آرامش

قشم روی هم رفته به چند چیز معروف است: ساحل، دریا و تفریحاتی که هر جایی پیدا نمی شوند. امروز می خواهم پارک زیتون قشم را به شما معرفی کنم که بسته کاملی از هر سه مورد است؛ در پارک زیتون هم می توانید از شن های ساحل و موج های دریا لذت ببرید و هم تفریحاتی را تجربه...

22 خرداد 1401

شهروز ابراهیمی و بابک افرا امشب مهمان شبکه 2 می شوند

تهران (پانا) - شهروز ابراهیمی و بابک افرا مهمانان دومین برنامه نوروزی احوالپرسی در دومین روز فروردین 1401 می شوند.

20 خرداد 1401

تیک تاک نمایش محتوا براساس محدودیت سنی را آزمایش می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، تیک تاک طی سال های اخیر میان نوجوانان بسیار محبوب شده و اکنون مشغول انجام آزمایش کوچکی برای محتوای دسته بندی شده برای بزرگسالان است که والدین یا قیم نوجوان می تواند دسترسی حساب های کاربری او به آن را محدود کند.

6 خرداد 1401

شبی به یاد و احترام فرشته سینمای ایران در تصویر سال

تهران (پانا) - در نوزدهمین جشن تصویر سال و جشنواره فیلم تصویر شبی به فرشته طائرپور که هم خودش و هم دخترش غزل شاکری همراه همواره تصویر سال بودند، اختصاص داده شده که تداعی و بزرگداشتی برای این تهیه کننده عرصه سینمای کودک و بزرگسال خواهد بود.

1 خرداد 1401

چهلمین جشنواره فیلم فجر، از حواشی تا انتظارات

سؤال اینجاست که چطور ممکن است فردی دارای حق رأی باشد؛ اما با توجه به نظر دیگران و بر اساس نوع نگاه آن ها به مسئله رأی خود را صادر کند؟ پس علت حضور نفرات و دیدگاه های متفاوت در این میان چیست؟

27 اردیبهشت 1401

پخش فصل سوم عصرجدید از 27 اسفند

تهران (پانا) - پخش فصل سوم عصرجدید با اجرای احسان علیخانی از عید نیمه شعبان مصادف با 27 اسفند شروع می گردد و در ساعات منتهی به لحظه تحویل سال نو با مخاطبان همراه خواهد بود.

23 اردیبهشت 1401

سفرنامه مغولستان

همواره با شنیدن نام کشور مغولستان یاد چنگیز خان مغول میفتادم و هیچ موقع فکر نمیکردم روزی به عنوان یک گردشگر وارد این کشور بشم. اما از اونجایی که همواره به کشف کردن جهان و آداب و رسوم و فرهنگ های مختلف علاقه زیادی داشتم این بار تصمیم گرفتم به مغولستان،...

15 اردیبهشت 1401

فیلمبرداری فیلم های کوتاه سوم شخص غاصب به انتها رسید

تهران (پانا) - فیلمبرداری فیلم کوتاه سوم شخص غاصب به تهیه کنندگی و کارگردانی امیرحسین مهماندوست و فیلم کوتاه چمدان به کارگردانی برادران سامکو به سرانجام رسید.

12 اردیبهشت 1401

حادثه دلخراش برای مرجانه گلچین سر فیلمبرداری !

خبرنگاران :مرجانه گلچین بازیگر پرطرفدار سینما و تلویزیون با انتشار ویدیویی خبر از حال بد و حادثه خطرناک داد که کاربران را غمگین کرد .

10 اردیبهشت 1401
تعداد: (109)