پخش فصل سوم عصرجدید از 27 اسفند

به گزارش وبلاگ روشینا، تهران (پانا) - پخش فصل سوم عصرجدید با اجرای احسان علیخانی از عید نیمه شعبان مصادف با 27 اسفند شروع می گردد و در ساعات منتهی به لحظه تحویل سال نو با مخاطبان همراه خواهد بود.

پخش فصل سوم عصرجدید از 27 اسفند

به گزارش فارس، بنابر اعلام احسان علیخانی تهیه کننده و کارگردان این برنامه، فصل تازه برنامه عصر تازه، همزمان با عید نیمه شعبان شروع خواهد شد و تا عید غدیر سال 1401 روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

بعلاوه ضبط برنامه عیدانه عصر تازه به تازگی تمام شده و قرار است فصل تازه این برنامه، از نخستین روز سال نو روی آنتن شبکه سه برود.

در فصل تازه این برنامه، امین حیایی، مجید اسماعیلی، ژاله صامتی و کارن همایونفر به عنوان هیئت داوران حضور دارند. عصرتازه با اجرا، تهیه کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی اولین و بزرگ ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران محسوب می گردد که با حضور استعداد های ویژه در زمینه های تفریح، هنری و مهارت های ورزشی مقابل دوربین می رود.

لازم به ذکر است مطابق با جدول پخش اعلام شده از سوی شبکه 3، عصر تازه به عنوان ویژه برنامه عیدانه شبکه سه سیما در سالروز میلاد حضرت بقیة الله، از حوالی ساعت 20:15 به روی آنتن شبکه 3 سیما می رود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "پخش فصل سوم عصرجدید از 27 اسفند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش فصل سوم عصرجدید از 27 اسفند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید