تیک تاک نمایش محتوا براساس محدودیت سنی را آزمایش می نماید

به گزارش وبلاگ روشینا به نقل از رویترز، تیک تاک طی سال های اخیر میان نوجوانان بسیار محبوب شده و اکنون مشغول انجام آزمایش کوچکی برای محتوای دسته بندی شده برای بزرگسالان است که والدین یا قیم نوجوان می تواند دسترسی حساب های کاربری او به آن را محدود کند.

تیک تاک نمایش محتوا براساس محدودیت سنی را آزمایش می نماید

این اپ اشتراک گذاری ویدئو متعلق به بایت دنس از انواع استانداردهای رتبه بندی محتوا استفاده می نماید که قبلاً برای فیلم ها و بازی ها استفاده می شد. گفته می گردد که روشی را آزمایش می نماید تا سازندگان در برنامه تعیین نمایند که آیا می خواهند محتوای آنها فقط به وسیله مخاطبان مسن تر مشاهده گردد یا خیر.

تیک تاک پیش از این برای پست محتوایی که اختلالات غذا خوردن را ترویج می کرد، با نقدهای روبرو شد و اکنون ممنوعیتی برای چنین محتوایی در نظر گرفته است. این پلتفرم بعلاوه اعلام نمود پست های ترویج دهنده اختلالات غذا خوردن را حذف می نماید.

شبکه های اجتماعی و پلتفرم ها به علت روش های شان در مورد سلامت و ایمنی کاربران نوجوان تحت تحقیقات دقیق قرار گرفته اند. متا پلتفرمز (شرکت مادر فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ) از سوی قانون گذاران آمریکا برای طرحی جهت ارائه اینستاگرام بچه ها با نقدها زیادی روبرو شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیک تاک نمایش محتوا براساس محدودیت سنی را آزمایش می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیک تاک نمایش محتوا براساس محدودیت سنی را آزمایش می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید