افرایش دو برابری تعداد نوجوانانی که به عینک احتیاج دارند

به گزارش وبلاگ روشینا، کارشناسان علمی باور دارند، احتیاج به استفاده از عینک از این نظر در نوجونان افزایش یافته است که آنها هر روز ساعات زیادی را صرف تماشای صفحه موبایل خود یا تلویزیون می نمایند.

افرایش دو برابری تعداد نوجوانانی که به عینک احتیاج دارند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ روشینا به نقل از دیلی میل، نتایج یک آنالیز جدید نشان می دهد تعداد نوجوانانی که به عینک احتیاج دارند از سال 2012 تقریباً دو برابر شده است.

کارشناسان علمی باور دارند، احتیاج به استفاده از عینک از این جهت در نوجونان افزایش یافته است که آنها هر روز ساعات زیادی را صرف تماشای صفحه موبایل خود یا تلویزیون می نمایند.

آمارها حاکی از آن است که 35 درصد از افراد 13 تا 16 ساله انگلیس در سال 2018 به عینک احتیاج پیدا کردند و این آمار جدا از کسانی است که از قبل عینک استفاده می کردند.

محققان تأکید می نمایند، 26 ساعت استفاده از موبایل، تلویزیون و بازی با کامپیوتر حتما تبعات گسترد ای در پی دارد که استفاده از عینک پیش پا افتاده ترین آن است.

یک چهارم والدین اعتراف می نمایند که فرزندان خود را برای معاینات منظم چشم به مطب چشم پزشکان نمی برند و این در حالیست که ضعف بینایی نیز تا مرحله تشخیص زمان می برد.

این پژوهش توسط موسسه Optives Scrivens انجام شده و کارشناسان آن باور دارند، نسبت به میزان استفاده از موبایل و تلویزیون انتظار بسیار بالاتری از افزایش تعداد نوجوانان احتیاجمند به عینک می رود.

منبع: خبرگزاری فارس

به "افرایش دو برابری تعداد نوجوانانی که به عینک احتیاج دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افرایش دو برابری تعداد نوجوانانی که به عینک احتیاج دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید