طراحی گرافیکی و چاپ

آمریکایی ترین شاسی بلند ژاپن وارد میدان شد ، زنگ خطر برای کادیلاک به صدا عایدی ، عکس

اینفینیتی QX80 را می توان آمریکایی ترین شاسی بلند ژاپنی نامید با طراحی و امکاناتی که فقط در خودروهای لوکس این کلاس چون کادیلاک می توان پیدا کرد.

3 فروردین 1403

پیدا شدن یک هیولای خون آشام، در جنوب فرانسه، عکس

فرارو نوشت: یک موجود خون آشام که ظاهری شبیه ماهی مرکب و هشت پا دارد و در دوره ژوراسیک زندگی می نموده، سال ها قبل در قالب سه فسیل در منطقه ای در جنوب شرق فرانسه پیدا شده بود.

23 تیر 1402

صفر تا صد تهیه پاسپورت برای مسافرت با هواپیما

افرادی که قصد سفر با هواپیما به کشورهای دیگر را دارند باید مدارک مختلفی را برای انجام این کار آماده نمایند که یکی از آن ها پاسپورت است.

4 مهر 1401

انتشار کتاب تأسیس پارک های علم و فناوری

خبرگزاری خبرنگاران- کتاب تأسیس پارک های علم و فناوری (راهنمای مرجع برای سیاست گذاران آسیا و اقیانوسیه) به همت انتشارات جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

10 بهمن 1400

کتابخانه های عمومی نیازمندی های اطلاعاتی ناشنوایان را تامین نمایند

خبرنگاران/فارس مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس به نقش کتابخانه ها برای خدمات به گروه های خاص به ویژه ناشنوایان اشاره و تاکید نمود: کتابخانه های عمومی نیازهای اطلاعاتی ناشنوایان را مرتفع نمایند.

19 مهر 1400

8 نکته درباره خانه گوچی؛ درامی جنایی با حضور لیدی گاگا و آدام درایور

درام پر زرق و برق و واقعیت محور ریدلی اسکات با نام خانه گوچی (House of Gucci) به زودی برای پخش آماده خواهد شد. در ادامه 8 نکته جالب درباره این فیلم را بخوانید.

2 مرداد 1400

کسب بالاترین ضریب اثربخشی به وسیله نشریه JNSC در بین نشریات ایرانی

براساس گزارش استنادی نشریات (Journal Citation Reports) که از سوی پایگاه اطلاعاتی علمی WOS منتشر شد، نشریه JNSC پیروز به کسب بالاترین ضریب اثربخشی در بین مجلات ایرانی شد.

27 تیر 1400

روزنامه روس: جامعه آمریکا دچار دودستگی شده، ترامپ قصد تسلیم شدن ندارد

رأی دهندگان آمریکایی که بیشترین مشارکت در انتخابات طی 100 سال اخیر را داشتند، در انتخاب رئیس جمهوری آینده کشورشان دچار دودستگی جدی شده اند و هرچه اعلام نتیجه نهایی بیشتر طول بکشد، شکاف اجتماعی در آمریکا عمیق تر می شود.

17 آذر 1399

بهترین کسب و کار با سرمایه 1 میلیون تومان چیست؟

در حال حاضر بسیاری از افراد تصور می کنند که با سرمایه کم نمی توان هیچ کسب و کاری راه انداخت. البته این درست است که به دلیل مسائل اقتصادی موجود، آغاز یک کسب و کار پیروز بسیار سخت است، اما باید بدانید که بهترین کسب و کار با سرمایه 1 میلیون تومان هم ایده ای...

28 مهر 1399

با قاتل خوشمزه کلیه ها آشنا شوید

پژوهش های جدید محققان آمریکایی نشان می دهد که شربت ذرت با فروکتوز بالا که در نوشابه های شیرین صنعتی به کاررفته تأثیر نامطلوبی در تغییر جریان خون کلیه ها داشته و تنگی عروق آن ها را شدت می بخشد.

22 تیر 1399

تجدید چاپ عناوین جدید پازل شعر امروز، استقبال از اشعار سعید میرزایی

به گزارش خبرنگاران، مدتی است که کتاب های سری سوم پازل شعر امروز که توسط انتشارات نیماژ به چاپ می رسد، بعد از سری های اول و دوم، به بازار نشر آمده اند و برخی از عناوین سری سوم تجدید چاپ هم شده اند. در این میان تعدادی از آثار محمدسعید میرزایی مورد استقبال...

27 خرداد 1399

یافته های جدید محققان درباره رابطه حس بویایی با زوال عقل

تازه ترین تحقیقات پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی تهران تأیید می نماید که کاهش حس بویایی از علائم زوال عقلی است و تست بویایی می تواند در تشخیص زودهنگام شروع فرآیند ابتلا به آلزایمر موثر باشد.

25 اسفند 1398

راهنمای سفر به واتیکان

در گوشه ای از شهر رم، دولت شهری مستقل به اسم واتیکان قرار گرفته است. واتیکان کوچکترین و کم جمعیت ترین کشور دنیا است و یکی از نمادهای مسیحیت به شمار می رود. قبل از سفر به این کشور متفاوت و زیبا خوب است نگاهی به راهنمای سفر به واتیکان بیندازید و خبرنگاران...

7 دی 1398