چالش تازه یحیی گل محمدی در پرسپولیس

به گزارش وبلاگ روشینا، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی روز چهارشنبه مقابل فولاد خوزستان در حالی پیگیری می گردد که یحیی گل محمدی نتیجه ای جز پیروزی برای حفظ فاصله خود با سپاهان در صدر جدول ندارد. سرخپوشان مرکز ملاقات قبلی مقابل ذوب آهن را با گل به خودی سروش رفیعی با تساوی یک - یک پشت سر گذاشتند تا حالا با هفت امتیاز در تعقیب سپاهان اصفهان 9 امتیازی باشند.

چالش تازه یحیی گل محمدی در پرسپولیس

کادر فنی پرسپولیس پس از بررسی بازی اخیر این تیم مقابل ذوب آهن تصمیماتی برای تغییر در پست های سه گانه داشت، اما حضور احتمالی چند بازیکن در اردوی تیم ملی ایران برای بازی های محبت آمیز مقابل بلغارستان و آنگولا باعث تردید در نیمکت نشینی آن ها شده است.

گل محمدی غیر از ایجاد تغییر در خط دفاع تصمیم داشت استراتژی میانی خود برای رساندن توپ به خط حمله را نیز تغییر دهد، اما شاید زمزمه های حضور چند بازیکن در فهرست امیر قلعه نویی مانع از این اتفاق گردد تا آن ها بار دیگر فرصت بازی کردن پیدا نمایند.

حال باید دید گل محمدی با فرصت دوباره به گزینه های ملی پوش شدن بازیکنانش به اهواز می رود یا با تغییر در ترکیب ثابت چالشی نو را با نیمکت نشینی اجباری همین نفرات پشت سر خواهد گذاشت.

ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان ساعت 21:30 چهارشنبه هفته جاری در استادیوم غدیر اهواز برگزار می گردد.

منبع: فرارو

به "چالش تازه یحیی گل محمدی در پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش تازه یحیی گل محمدی در پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید