بحث سلیقه در والیبال زنان حرف اول را می زند

به گزارش وبلاگ روشینا، تیم والیبال زنان سایپا در بیست و یکمین دوره رقابت های جام باشگاه آسیا برای نخستین بار اسم چهارمی را برای والیبال زنان ایران کسب کرد.

بحث سلیقه در والیبال زنان حرف اول را می زند

مریم هاشمی در تبادل نظر با وبلاگ روشینا، درباره سطح رقابت های جام باشگاه های آسیا گفت: با توجه به شرایط کرونایی، بعضی از تیم ها با دو تیم در رقابت ها شرکت کردند. در ابتدا تصورمان این بود که یک تیم آنها ضعیف باشد اما زمانی که وارد مسابقات شدیم برخلاف آن تصورمان بود. تیم هایی روانه مسابقات نموده بودند که بسیار آماده راهی رقابت ها شده بودند و لژیونرهای خوبی هم در اختیار داشتند.

برای ارتقای صندلی والیبال زنان کوشش کردیم

سرمربی تیم والیبال سایپا اضافه نمود: تمام تیم ها با آمادگی کامل در مسابقات شرکت نموده بودند و سطح کیفی بازی ها بالا بود. کوشش مضاعفی کردیم تا صندلی والیبال زنان ایران را در جام باشگاه ها آسیا تغییر دهیم. برای هر امتیاز جنگیدیم و بازیکنان بسیار جنگنده در زمین حاضر می شدند.

وی درباره بعضی از اشتباهات بازیکنان در جریان بازی گفت: اشتباه طبیعی است. قرار نیست بازیکن اشتباه نکند. اگر خطای انفرادی را پایین بیاوریم به راحتی صندلی را ارتقا می دهیم و یکی از برنامه های ما کاهش خطای انفرادی بود.

فریبا محمدیان چه کاری برای والیبال زنان کرد؟

وی با اشاره به عدم حمایت ها و برنامه ریزی مدون در والیبال زنان گفت: فریبا محمدیان چه کاری در مدت زمان حضور در فدراسیون برای والیبال زنان انجام داده است؟ قزاقستان تیمی است که در اروپا بازی می نماید. تایلند 4 اسم قهرمانی آسیا را دارد و اینها اصلا حریفان ساده و آسانی نبوده اند. در طول این سالها مگر چقدر از والیبال زنان حمایت نموده اند که حالا بعضی انتظار نتایج بهتر داشتند؟ والیبال زنان ایران حدود 2 سال هیچ مسابقه برون مرزی نداشته و به نظرم تیم سایپا با کسب اسم چهارمی، یک شاهکار جهانی انجام داده است.

امیدوارم شاهد تغییرات در بخش زنان باشیم

وی ادامه داد: زمانی نماینده ایران بالای 10 امتیاز نمی توانست از تایلند امتیاز کسب کند اما توانستیم از تیم های قزاقستان و تایلند گیم دریافت کنیم. اگر بخواهیم جزو سه تیم برتر آسیا قرار بگیریم نیازمند حمایت های بسیاری هستیم و باید بازی های تدارکاتی با تیم های سطح اول برگزار گردد. داورزنی در بخش مردان تغییرات خوبی اعمال کرد و نتیجه گرفت. امیدوارم در بخش زنان هم شاهد تغییرات باشیم.

بازیکنان دلسرد شدند

هاشمی درباره گلایه از عدم استقبال مسئولان فدراسیون والیبال اضافه نمود: بازیکنان در فرودگاه دلخور شدند چرا که هیچ کسی از فدراسیون به استقبال تیم نیامد. این نحوه برخورد، بازیکنان را دلسرد می نماید. توقع داشتیم که حداقل فریبا محمدیان به استقبال تیم می آمد.

بحث سلیقه در والیبال زنان حرف اول را می زند

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره کسب اسم برترین مدافع بازی ها به وسیله پوران زارع گفت : برای زارع بسیار خوشحالم، هنوز در والیبال ایران سرعتی زنی مانند زارع نداریم. او بسیار با تجربه و توانمند است. بحث سلیقه در والیبال زنان حرف اول را می زند. زارع هفته اول اردوهای ملی خط خورد اما توانست در جام باشگاههای آسیا برای نخستین بار اسم برترین مدافع را کسب کند. مگر می گردد بازیکنی که از اردوهای ملی خط خورده است در آسیا برترین گردد؟ پس واضح است که سلیقه حرف اول را می زند. اگر زارع بازیکن بدی است چطور در آسیا اسم برترین را کسب کرد؟

هاشمی در سرانجام گفت: اگر شرایط بهتری داشته باشیم و بتوانیم با تیم های تراز اول دیدارهای تدارکاتی برگزار کنیم قطعا می توانیم روی سکو برویم. سایپا شرایط اقتصادی خوبی نداشت اما همت کرد و تیم به رقابت ها اعزام شد. اگر آماده تر می رفتیم می توانستیم روی سکو باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بحث سلیقه در والیبال زنان حرف اول را می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بحث سلیقه در والیبال زنان حرف اول را می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید