پلیس مانع قاچاق 2 کامیون دارو در ایلام شد

به گزارش وبلاگ روشینا، خبرنگاران/ایلام فرمانده انتظامی استان از کشف 215هزار و 135 قلم بسته دارویی به ارزش 21میلیارد ریال در ایلام اطلاع داد.

پلیس مانع قاچاق 2 کامیون دارو در ایلام شد

سردار نورعلی کمک امروز اظهار کرد: پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه تعداد 2 دستگاه کامیون با همراه 2 نفر در سطح شهر ایلام قصد دارند توسط شخصی به هویت معلوم، کلیه دارو های پزشکی یکی از شرکت های پخش دارو را در استان ایلام بارگیری و جهت فروش به سایر استان های کشور منتقل نمایند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس نهاده شد.

وی اضافه نمود: با هدف جلوگیری از انتقال غیر قانونی دارو ها، پس از هماهنگی با مرجع قضائی و معاونت غذا و دارو ،هر 2 کامیون متوقف و تعداد 215هزار و 135 بسته دارو پزشکی که مورد احتیاج بیماران استان ایلام بوده ،از خودرو های مذکور تخلیه و به انبار شرکت داروئی منتقل شد.

به گزارش وبلاگ روشینا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، کمک با بیان اینکه 3 نفر در این راستا جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، گفت: کارشناسان ارزش ریالی این محموله داروئی را 21میلیارد ریال ارزش گذاری نموده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه هرگونه خروج دارو منوط به تاییدیه معاونت غذا و دارو در استان است، گفت:شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت در زمینه قاچاق کالا و ارز ، موضوع را به وسیله سامانه 110 به پلیس اطلاع رسانی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پلیس مانع قاچاق 2 کامیون دارو در ایلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس مانع قاچاق 2 کامیون دارو در ایلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید