نمایندگان مجلس آلمان خواستار لغو تحریم علیه روسیه شدند

به گزارش وبلاگ روشینا، معاون جناح آلترناتیو برای آلمان گفت که این تحریم ها نیست که می تواند روابط بین روسیه و آلمان را تقویت کند، بلکه تنها یک گفت وگوی سازنده می تواند منجر به این امر شود.

نمایندگان مجلس آلمان خواستار لغو تحریم علیه روسیه شدند

به گزارش خبرنگار گروه بین الملل وبلاگ روشینا، به نقل از وستنیک قفقاز، 16 ژوئن گروهی از نمایندگان مجلس آلمان از روسیه دیدن کردند.

این هیئت شامل نمایندگان تمام جناح های مجلسی آلمان بود. شرکت کنندگان این بازدید هدف سفر خود را برای برقراری ارتباط با نمایندگان دوما دولتی روسیه جهت درک بهتر همکاران روسی خود، مواضع آنها در مسائل مختلف بین المللی و مسائل روابط دوجانبه بیان کردند.

معاون مجلس فدرال آلمان، رئیس گروه دوستی بین مجالس آلمان و روسیه، رابی اشلوند، با جمع بندی نتایج بازدید هیئت آلمانی از روسیه، گفت که یکی از مهم ترین لحظات سفر او تقدیم تاج گل در آرامگاه یک سرباز گمنام در کالوگا بود: ما در اینجا از دیدگاه عقیده یکسان هستیم. این یک اقدام نمادین علیه فاشیسم، علیه توتالیتاریسم بود. زمان آن فرا رسیده تا هر دو ملت، روسیه و آلمان با یکدیگر دست دهند، زیرا فاشیسم راه ما نمی باشد.

به گفته اشلوند، این دیدار بر تمایل نمایندگان به همکاری در زمینه های اقتصادی، فرهنگی و ورزشی تأکید داشت: هیأت ما توانست سهم خوبی در این زمینه داشته باشد. ما هر روز زمان زیادی با یکدیگر گذراندیم.

فرهنگ بحث جاری بین ما بسیار هماهنگ بود، در مورد برخی از مسائل توافق داشتتیم و در مورد برخی دیگر اختلاف نظر داشتیم. که در مورد آن می توان صحبت کرد. علیرغم اختلافات موجود بین روسیه و آلمان، در مجموع، مصاحبهی کلی و اقدامات اعتماد سازی تعیین کننده لحن کلی این سفر بود. هیچ تفاوتی بین آلمان و روسیه وجود ندارد، ما، نمایندگان مردم از مناطق هستیم، ما جوابگوی آنها هستیم، آنها ما را انتخاب کرده اند. مردم از ما انتظار دارند که بتوانیم با کمک دیپلماسی صلح را در اروپا حفظ کنیم.

معاون جناح آلترناتیو برای آلمان گفت که این تحریم ها نیست که می تواند روابط بین روسیه و آلمان را تقویت کند، بلکه تنها یک مصاحبهی سازنده می تواند منجر به این امر شود.

رابی اشلوند در انتها گفت: من شخصا بر این باورم که تحریم ها راه ما نیستند. فقط گفت وگو به ما اجازه می دهد تا به جلو حرکت کنیم. تحریم ها در تاریخ هرگز چیز خوبی به بار نیاورده اند، آنها همیشه رنج و جنگ را به ارمغان آورد ه اند. بنابراین، باید از ابزار مصاحبه برای پیدا کردن یک توافق عمومی میان مردم استفاده کرد. برای مردم آلمان، برای مردم روسیه و برای مردم در سراسر جهان.

همکارش، یکی از اعضای کمیته امور کشاورزی و آموزش و پرورش بوندستاگ، میشائیل فون آبرکرون، همچنین از تجربیات خود در مورد سفر اینگونه یاد کرد: برای من، هدف اصلی این دیدار برقراری ارتباط با نمایندگان مجلس روسیه بود، زیرا پیش از این من چنین ارتباطی نداشتم. بخش مربوط به تعامل بین روسیه و آلمان برای من مهم بود.

نماینده آلمانی گفت: ما دیدیم که تحریم ها به چیزی منجر می شوند، که از لحاظ اقتصادی دوگانه هستند. از یک سو این امر منجر به این واقعیت می شود که برخی از شرکت ها که بسته به واردات از خارج کشور هستند، دچار مشکلاتی شوند؛ از سوی دیگر، سرمایه گذاری های مستقیم وجود دارد که در روسیه به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

آبرکرون همچنین از اهمیت همکاری علمی صحبت کرد: در حوزه انتخاباتی من، یک موسسه تحقیقاتی به نام XFEL در شونه فِلد وجود دارد. در یک پروژه بزرگ تحقیقاتی، یک پروژه میلیاردی، مشارکت روسیه در آن 30 درصد است. ما به آن بسیار افتخار می کنیم و می خواهیم این همکاری را گسترش دهیم. در پاییز، ما با مشارکت دانشمندان روسی سفری به قطب با کشتی داشتیم و من به گفت و شنود مداوم در مورد علم، آموزش، مبادله دانشجو علاقه مند هستم.

به گفته این نماینده بوندستاگ، موضوع مهم دیگر، موضوع تامین انرژی آلمان و اروپا به طور کلی بود. آبرکرون گفت: ما از یک طرف در مورد حفاظت از آب و هوا، و از سوی دیگر، در مورد قابلیت اطمینان عرضه انرژی به اروپا صحبت می کنیم. در این جا، روسیه نقش بسیار مهمی ایفا می کند، زیرا ما نیاز به منابع گاز ثابت داریم که امیدوارم در آینده نزدیک با کمک خط لوله Nord Stream-2 تامین شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "نمایندگان مجلس آلمان خواستار لغو تحریم علیه روسیه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایندگان مجلس آلمان خواستار لغو تحریم علیه روسیه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید