دولت بریتانیا از مردم خواست سینما نروند

به گزارش وبلاگ روشینا، نخست وزیر بریتانیا پایان از مردم خواست برای متوقف کردن گسترش ویروس کرونا هر نوع تجمع اجتماعی و سفر در بریتانیا را متوقف نمایند.

دولت بریتانیا از مردم خواست سینما نروند

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ روشینا به نقل از ورایتی، بوریس جانسون از مردم خواست از رفتن به سینما ها و دیگر مراکز اجتماعی خودداری نمایند و اگر می توانند از خانه کار نمایند.

وی در پاسخ به اینکه آیا دولت سینما ها را وادار به تعطیلی می نماید گفت: دولت توصیه بسیار قوی دارد که مردم به چنین مراکزی نروند. وی اضافه کرد معتقد است دولت نباید از قدرت برای بستن چنین مراکزی استفاده کند و مالکان این مراکز باید تصمیم درست را خودشان بگیرند.

دولت از امروز سه شنبه دیگر از گردهمایی های جمعی حمایت نمی نماید.

احتمال می رود بسیاری از زنجیره های سینمایی و مالکان سینما ها که تا به امروز منتظر دستورالعمل دولت بودند، با اعلام جلوگیری از تماس های غیرضروری، اقدام به عمل بستن سینما ها نمایند.

پیش از اعلام دولت تنها معدودی از مشاغل به صورت پیشگیرانه اقدام به تعطیلی نموده بودند.

تئاتر اولد ویک لندن پیش از این و دو هفته پیش از انتها نمایش انتها بازی با بازی دنیل رادکلیف اقدام به تعطیلی نموده بود و بعضی از تئاتر های مستقل از جمله آرکولا نیز از شنبه برنامه هایشان را متوقف نموده بودند.

در حالی که هنوز بیشتر سینما های بریتانیا باز هستند، سینما های زنجیره ای شوکیس به عنوان نخستین مجموعه سینما های بریتانیا به ضرورت فاصله اجتماعی در آخر هفته توجه کرد.

موسسه هنر های معاصر (ICA) نیز از مهمترین مراکز هنری بریتانیا بود که پیش از این درهایش را بست. استفن کالمار مدیر این مجموعه همزمان با این کار از دولت بریتانیا برای بی عمل ماندن در این زمینه انتقاد نموده بود.

شماری از فراوریات سینمایی و تلویزیونی در بریتانیا متوقف شده که فراوری ساحره نتفلیکس با بازی هنری کاویل و پری دریایی کوچک توسط دیزنی از جمله آنهاست.

تا به امروز 36 نفر در بریتانیا بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان باخته اند. شب پیش ادریس البا از بازیگران سرشناس بریتانیایی گفت مبتلا به ویروس کرونا شده است.

دولت بریتانیا برخلاف دیگر کشور های اروپایی که بر بستن مدارس اصرار داشته اند اعلام نموده افراد بالای 70 سال باید تا 12 هفته از تماس های غیرضروری با دیگران خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دولت بریتانیا از مردم خواست سینما نروند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت بریتانیا از مردم خواست سینما نروند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید