تراشه هوش مصنوعی Kunlun توسط بایدو طراحی شد

به گزارش وبلاگ روشینا، Baidu امروز از یک چیپ جدید برای هوش مصنوعی , پیوستن به رقابت گوگل , Nvidia , اینتل , و بسیاری از شرکت‌های فن‌آوری دیگر که به خصوص برای هوش مصنوعی استفاده می‌کنند , پرده‌برداری کرد . Kunlun برای کنترل مدل‌های هوش مصنوعی برای محاسبات لبه بر روی دستگاه‌ها و در ابر از طریق datacenters ساخته شده‌است . The - 300 مدل برای آموزش هوش مصنوعی و the - 100 برای استنتاج مورد استفاده قرار خواهند گرفت .

تراشه هوش مصنوعی Kunlun توسط بایدو طراحی شد

این شرکت گفت که Baidu ها شروع به کار با آرایه‌های دروازه قابل‌برنامه‌ریزی ( FPGA ) کردند که به ویژه برای یادگیری عمیق در سال 2011 طراحی شده‌اند . یکی از سخنگویان این شرکت به VentureBeat در یک ایمیل گفت که Kunlun در حدود 30 برابر سریع‌تر از اولین چیپ FPGA از Baidu است و قادر به دستیابی به 260 عملیات در ثانیه ( TOPS ) و 512 در پهنای باند حافظه 512 گیگا بایت است . هیچ تاریخی برای انتشار این چیپ تنظیم نشده است .

chips FPGA هم در مرکز of پروژه Microsofts برای پردازش سریع هوش مصنوعی در ابر هستند .

با ظهور سریع کاربردهای هوش مصنوعی , الزامات فزاینده فزاینده‌ای بر روی توان محاسباتی اعمال می‌شوند . شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که تراشه‌های سنتی مقدار قدرت محاسبه را محدود می‌کنند و در نتیجه ما چقدر می‌توانیم فن‌آوری‌های هوش مصنوعی را تسریع کنیم . Baidu این چیپ را توسعه داد که به طور خاص برای حجم کاری بزرگ هوش مصنوعی طراحی شده‌بود , به عنوان پاسخی برای این تقاضا .

این خبر در دومین کنفرانس سالیانه تولید کننده هوش مصنوعی در پکن اعلام شد .

همچنین امروز اعلام شد که برنامه آپولو 8 به قدرت رساندن اتوبوس‌ها کمک خواهد کرد .

Apolong با maker bus پادشاه چینی توسعه یافت و از سکوی رانندگی Baidus آپولو استفاده کرد . اتوبوس‌ها برای مسافران تجاری در شهرهای چین مانند پکن , Shenzhen , Pingtan و Wuhan و توکیو در ژاپن فعالیت خواهند کرد . حدود 100 اتوبوس Apolong پیش از این ساخته شده‌اند و قرار است در اوائل 2019 به جاده‌ها برخورد کنند .

Baidu همچنین ارتقا مجموعه خدمات هوش مصنوعی را امروز اعلام کرد , همراه با انتشار Baidu مغزی , پلت فرم ارتقا یافته می‌تواند آموزش ساده کشیدن و رها کردن مدل‌های هوش مصنوعی را تامین کند , و در حال حاضر 110 سرویس هوش مصنوعی ارائه می‌دهد که از بینایی رایانه‌ای گرفته تا پردازش زبان طبیعی تا نرم‌افزار تشخیص چهره متفاوت است .

یک سخنگو گفت که در مقایسه , در آخرین مرحله ایجاد یک کنفرانس مغز , سکوی مغزی 60 خدمات هوش مصنوعی را ارائه کرد .

سکوی پرتاب آزمایشی آپولو که از بیش از 100 شرکت فن‌آوری و حمل و نقل در ایالات‌متحده و چین حمایت می‌کند , اکنون با Intels Movidius شریک خواهد شد .

همچنین در Baidu ایجاد شد که Xeye بود , یک دوربین که توسط واحدهای پردازش بصری از Movidius برای مشتریان خرده‌فروشی استفاده می‌کرد .

به "تراشه هوش مصنوعی Kunlun توسط بایدو طراحی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراشه هوش مصنوعی Kunlun توسط بایدو طراحی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید