مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از استخدام کودک 10 ساله در گوگل تا حذف گزینه لایک توییتر

به گزارش وبلاگ روشینا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از استخدام کودک 10 ساله در گوگل تا حذف گزینه لایک توییتر

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

موتورهای هلیکوپتری موسوم به hoverbike را می توان یکی از جذاب ترین وسایل نقلیه ای دانست که اخیرا وارد بازار شده است. این وسیله نقلیه ترکیبی است از موتورسیکلت و هواپیما.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از سوالات متداول بین اغلب افرادی که از موبایل های خود برای امور کاری استفاده می نمایند این است که چگونه باید با موبایل خود عکس و اسناد را اسکن نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

وقتی اپل برای نخستین بار از فناوری تشخیص چهره در موبایل های خود رونمایی کرد بسیاری از افراد تصورش را هم نمی کردند که این فناوری بتواند تا این حد رقابتی گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هوش مصنوعی لحظه به لحظه بیشتر رشد می نماید و کشورهای دنیا برای رسیدن به موفقیت در این حوزه با یکدیگر رقابت می نمایند. اما آیا هوش مصنوعی تعریف و حد مرز قابل قبولی دارد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

قرار است به زودی توییتر اقدام به حذف گزینه لایک کند. این موضوعی است که از سوی جک دورسی مدیرعامل توییتر مطرح شده و البته احتمالا با اعتراض هایی هم رو به رو می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

قفل ایمنی و ضد سرقت موسوم به lockly یکی از جدیدترین محصولات دنیای فناوری است که از امنیت خانه ها حفاظت می نماید. این قفل هوشمند طراحی جالبی دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت آی بی ام با نقشه ای هوشمندانه یک خرید فوق العاده را انجام داد. درواقع شرکت آی بی ام برای تسلط بر فضای ابری دنیا شرکت Red Hatرا خریداری کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یک کودک 10 ساله با استعداد و هوش خود مورد توجه بسیاری از شرکت های سرشناس حوزه فناوری قرار گرفته تا جایی که از سوی 2 شرکت گوگل و مایکروسافت پیشنهاد استخدام دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از استخدام کودک 10 ساله در گوگل تا حذف گزینه لایک توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از استخدام کودک 10 ساله در گوگل تا حذف گزینه لایک توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید