کسب بالاترین ضریب اثربخشی به وسیله نشریه JNSC در بین نشریات ایرانی

به گزارش وبلاگ روشینا، براساس گزارش استنادی نشریات (Journal Citation Reports) که از سوی پایگاه اطلاعاتی علمی WOS منتشر شد، نشریه JNSC پیروز به کسب بالاترین ضریب اثربخشی در بین مجلات ایرانی شد.

کسب بالاترین ضریب اثربخشی به وسیله نشریه JNSC در بین نشریات ایرانی

به گزارش گروه فناوری وبلاگ روشینا، براساس گزارش استنادی نشریات (Journal Citation Reports) که در 30 ژوئن 2020 به وسیله پایگاه اطلاعاتی علمی WOS منتشر شد، 40 نشریه از ایران دارای ضریب اثربخشی هستند که نشریه JNSC پیروز به کسب بالاترین ضریب اثربخشی در بین مجلات ایرانی شده است.

دکتر امید مرادی، مدیر مسئول مجله JNSC می گوید: این مجله از سال 2010 آغاز به فعالیت کرده و از سال 2012 به وسیله ناشر بین المللی Springer به صورت فصلنامه منتشر شده است. محققان مطرحی از ایران، آمریکا، ایتالیا، چین، استرالیا، فنلاند، اسپانیا، هند، برزیل، مکزیک و کره جنوبی عضو هیئت تحریریه مجله هستند.

دکتر مرادی انتخاب هیئت تحریریه با توانمندی بالا را یکی از دلایل پیروز این نشریه دانست و گفت: ما با اعضای توانمندی در داخل و خارج از کشور تعامل داریم که این موضوع رو بهبود کیفیت این مجله تاثیر گذاشته به طوری که در حال حاضر افرادی با اچ ایندکس بالا مقاله برای انتشار به مجله JNSC ارسال می نمایند. بعلاوه داوران را براساس رزومه و توانمندی انتخاب می کنیم و همین موضوع هم روی ارتقاء کیفیت مقالات پذیرش شده تاثیرگذار بوده است.

پس از نشریه JNSC، نشریه International Journal of Health Policy and Management وابسته به دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ضریب اثربخشی 5.007، نشریه BioImpacts وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تبریز با ضریب اثربخشی 3.831 و نشریه DARU Journal of Pharmaceutical Sciences وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران با ضریب اثربخشی 3.117 به ترتیب رتبه های دوم تا چهارم را دارا هستند.

در لیست JCR 2020، 107 مجله در حوزه موضوعی Nanoscience & Nanotechnology وجود دارد که مجله JNSC براساس معیار ضریب اثربخشی پیروز به کسب صندلی 38 ام شده و در چارک Q 2 واقع شده است.

اطلاعات بیشتر درباره مجله Journal of Nanostructure in Chemistry، به همراه لیست مقالات منتشر شده در آن در پایگاه اینترنتی مجله در دسترس واقع شده است.

شایان ذکر است، براساس آیین نامه حمایت تشویقی ستاد فناوری نانو، به نویسندگان مقالات فناوری نانوی چاپ شده در مجله JNSC در صورت تایید در کمیته علمی ستاد نانو، مبلغ 10،000،000 ریال حمایت تشویقی تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کسب بالاترین ضریب اثربخشی به وسیله نشریه JNSC در بین نشریات ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب بالاترین ضریب اثربخشی به وسیله نشریه JNSC در بین نشریات ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید