مشخصات بیشتری از گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ فاش شد

به گزارش وبلاگ روشینا، سامسونگ از مدت ها قبل فرایند توسعه جدیدترین گوشی تاشو خود موسوم به گلکسی Z Flip را شروع نموده است. مدتی قبل تراشه و ظرفیت باتری این گوشی فاش شد و حالا طبق اعلام یکی از افشاگران، می توانیم به مشخصات دیگر این گوشی هم اشاره کنیم.

مشخصات بیشتری از گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ فاش شد

یک افشاگر به نام Ishan Agarwal با انتشار یک پست در توییتر اعلام نموده که این گوشی تاشو سامسونگ از نمایشگر 6.7 اینچی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی بهره می برد. طبق اعلام این افشاگر، گلکسی Z Flip با رابط کاربری One UI 2.1، باتری 3300 یا 3500 میلی آمپر ساعتی و تراشه اسنپ دراگون 855 روانه بازار می گردد.

باید خاطرنشان کنیم که در گزارش های دیگری به ظرفیت باتری، تراشه و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی این گوشی اشاره شده است. روی هم رفته به نظر می رسد گلکسی Z Flip از لحاظ مشخصات سخت افزاری، مدل 256 گیگابایتی تاشو گلکسی اس 10 محسوب می گردد. به همین خاطر اگر این ویژگی ها صحت داشته باشند، نباید انتظار قابلیتی مانند فیلمبرداری 8K را داشته باشیم. احتمالا این گوشی مانند گلکسی اس 10 از قابلیت فیلمبرداری 4K با سرعت 60 فریم بر ثانیه و حالت شب برای عکس برداری پشتیبانی می نماید.

بر اساس تصاویر و اطلاعات منتشر شده، به نظر می رسد این گوشی تاشو مبتنی بر طراحی عمودی است و دوربین سلفی آن هم در حفره نمایشگر تعبیه شده است. با وجود اینکه سامسونگ هنوز رسما به تاریخ معرفی این گوشی اشاره ننموده، ولی انتظار می رود در تاریخ 22 بهمن در کنار گوشی های گلکسی اس 20 این گوشی تاشو معرفی گردد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "مشخصات بیشتری از گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات بیشتری از گوشی گلکسی Z Flip سامسونگ فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید