مردم فقیر و ثروتمند کشورهای مختلف چگونه زندگی می نمایند؟

به گزارش وبلاگ روشینا، خبرنگاران: dollar street یک پروژه منحصر به فرد است که نگاهی نزدیک به زندگی مردم سراسر دنیا دارد. در این پروژه حدود 30 هزار عکس از 264 خانواده از 50 کشور مختلف گرفته شده است. بعضی افراد با ماهی 27 دلار زندگی می نمایند، در حالی که بعضی دیگر بیش از 10 هزار دلار در ماه درآمد دارند. این تضاد باعث می گردد از زوایای منحصر به فردی به زندگی فکر کنیم و همچنین به ما یاری می نماید چیز های عادی را متفاوت ببینیم. در این مطلب 7 خانواده از این پروژه را آنالیز می کنیم.

مردم فقیر و ثروتمند کشورهای مختلف چگونه زندگی می نمایند؟

خانواده بوتوی، بروندی، درآمد 27 دلار در ماه

ایملدا زن سرپرست خانوار و کشاورز 41 ساله است. خانه دو خوابه آن ها آب و برق ندارد. ایملدا 80% از درآمدش را صرف غذا می نماید و خانواده اش آرزو دارند خانه بهتری داشته باشند.

جایی که اکنون زندگی می نمایند:

ناهار یک روز معمولی آن ها:

اتاق خوابشان:

40 دقیقه طول می کشد تا به آب برسند:

اسباب بازی مورد علاقه بچه ها این دفترهاست

خانواده گاکوترا، فیلیپین، درآمد ماهیانه 194 دلار

لئو 40 ساله کشاورز و چوب بر است. او از وقتی به جهان آمده در این خانه زندگی می نماید. همسر لئو، ماریا 36 ساله است و کار نمی نماید. آن ها سه فرزند دارند. 50% از درآمدشان را صرف غذا می نمایند. لئو و ماریا در حال پس انداز برای ساختن پشت بامشان هستند و آرزو دارند در یک خانه بزرگ زندگی نمایند.

خانه آن ها

اتاق نشیمن

آشپزخانه

وسیله محبوبشان

خانه ای که آرزو دارند داشته باشند:

خانواده کرینی، روسیه، درآمد ماهیانه 578 دلار

واسیلی یک بازنشسته 60 ساله و همسرش اولگا معلم اجتماعی 57 ساله است و با دختر 17 ساله شان واروارا زندگی می نمایند که دانش آموز است. آپارتمان آن ها دو خوابه است و 70% از درآمدشان را صرف خوراک می نند و قصد دارند یک تلویزیون ال سی دی بخرند. آن ها آرزو دارند یک آپارتمان جدید بخرند.

خانه ای که اکنون در آن زندگی می نمایند:

اتاق خواب

فضای مطالعه

آشپزخانه

خانواده هیلگنشلر، برزیل، درآمد ماهیبانه 956 دلار

ویتور 28 ساله مکانیک و همسرش شلینا 37 ساله است و فروشنده است. این زوج دختر 4 ساله ای به نام هلنا دارند. این خانواده در یک خانه سه خوابه زندگی می نمایند و 40% درآمدشان را صرف خوراک می نمایند. آن ها آرزو دارند ماشین بخرند.

خانه آن ها

اتاق نشیمن

آشپزخانه

اتاق خواب

اسباب بازی های هلنا

خانواده مولفرا، فرانسه، درآمد ماهیانه 2895 دلار

سیمو، 42 ساله کارشناس فنی و کارولینا، 39 ساله معمار است و دو فرزند دارند. این خانواده در یک خانه شخصی با 4 اتاق خواب زندگی می نمایند. سیمو و کارولینا 600 دلار در ماه قسط می دهند و 30% از درآمدشان را صرف خوراک می نمایند. آن ها از مسافرت را دوست دارند و پولشان را پس انداز نمی نمایند.

خانه آن ها

اتاق نشیمن

آشپزخانه

اتاق بچه ها

خانواده واستیباکن، سوئد، درآمد ماهیانه 4883 دلار

جانز 35 ساله و همسرش توو 38 ساله هر دو مدیر هستند. این زوج دو فرزند دارند و در یک خانه شخصی با چهار اتاق خواب زندگی می نمایند و 30% از درآمدشان را صرف خوراک می نمایند. جانز و توو مسافرات را دوست دارند و پولشان را برای خرید ماشین پس انداز می نمایند. باارزش ترین چیز زندگی آن ها آلبوم خانوادگیشان است.

خانه آن ها

اتاق خواب

آشپزخانه

اتاق بچه ها

قفسه کتاب

خانواده بی، چین، درآمد ماهیانه 10098 دلار

اعضای این خانواده، بی هوآ 57 ساله، همسرش یو هن، خواهرزاده شان منگ و همسرش هستند که همگی با هم کسب و کار خانوادگی دارند. آن ها در یک آپارتمان سه خوابه زندگی می نمایند و 30% از درآمدشان را صرف خوراک می نمایند.

آپارتمان آن ها

اتاق نشیمن

ناهارشان

یکی از اتاق خواب ها

باارزش ترین دارایی آن ها این گیتار است:

البته خوشبختی فقط به پول ارتباط ندارد. چیز های مهمتر دیگری هم وجود دارند مثل عشق، درک مشترک، احترام، دوستی. اما هیچکس نمی تواند انکار کند که بدون احتیاج های اساسی مثل آب، غذا و سرپناه زندگی بسیار سخت است و رضایتبخش نیست.

شما برای ساختن فردای خود به چقدر پول احتیاج دارید؟ مشتاقیم نظراتتان را بخوانیم.

منبع:brightside

منبع: برترین ها

به "مردم فقیر و ثروتمند کشورهای مختلف چگونه زندگی می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم فقیر و ثروتمند کشورهای مختلف چگونه زندگی می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید