ماجرای اعتراض کارگران شرکت ایران خودروی تبریز چه بود؟

به گزارش وبلاگ روشینا، خبرنگاران/آذربایجان شرقی صبح امروز تصاویری از اعتراض کارگران شرکت ایران خودروی تبریز در فضای مجازی منتشر شد و در پی آن مدیرعامل این شرکت در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

ماجرای اعتراض کارگران شرکت ایران خودروی تبریز چه بود؟

حمید حاجی زاد منصور در گفت وگو با وبلاگ روشینا در این خصوص اظهار کرد: درخواست کارکنان مبنی بر تسریع اجرای طرح طبقه بندی مشاغل بوده و بنابر اعلام وزارت کار و طبق پیگیری های اجرا شده بیش از 85 درصد این طرح پیشرفت داشته است.

وی تاکید کرد: اصلا موضوعاتی همچون تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان این شرکت صحت نداشته و تمامی حقوق و مزایای قانونی کارکنان مطابق با قانون کار محاسبه و پرداخت می شود.

وی از رسانه های محلی خواست قبل از انتشار اخبار از صحت و سقم آن از مبادی ذی صلاح کسب اطلاع کرده تا به مسائل صنعت خودرو دامن زده نشود.

حاجی زاد منصور همچنین از تولید روزانه 400 دستگها خودروی سمند و سورن پلاس در این سایت خبرداد و گفت : از ابتدای سالجاری تا به امروز 21 هزار دستگاه محصول سورن تولید و روانه بازار شده است .

وی در بخش دیگری از این گفت وگو اظهار داشت: تا خاتمه سالجاری قرار است 32 هزار دستگاه سورن پلاس نیز در این سایت تولید شود.

مدیرعامل شرکت ایران خودروی تبریز در خاتمه با شاره به اینکه تا به امروز 70 درصد برنامه تولید سورن پلاس در این سایت محقق شده است، اظهار داشت: با وجود بحران شیوع ویروس کرونا و تأثیر بر فعالیت این سایت، شرکت ایران خودرو تبریز توانست با تلاش و همت کارکنان بیش از 40 هزار خودروی سمند و سورن تولید کند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 55 درصدی داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ماجرای اعتراض کارگران شرکت ایران خودروی تبریز چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای اعتراض کارگران شرکت ایران خودروی تبریز چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید