سبک زندگی در کوش آداسی ترکیه

به گزارش وبلاگ روشینا، کوش آداسی با خاطراتی فراموش نشدنی

کوش آداسی ترکیه به عنوان مقصدی دلپذیر در بین گردشگران شناخته شده است و حتی از شهرهای توریستی دیگر گوی سبقت را ربوده است. این شهر دیدنی که در نوار ساحلی منطقه اژه قرار گرفته، تنها 65000 نفر جمعیت دارد و به معنای جزیره پرنده است. بعلاوه بندر کوش آداسی بدلیل نزدیکی به جزیره یونانی ساموس هواداران بسیاری را جذب خودش نموده است.

سبک زندگی در کوش آداسی ترکیه

کسانی که در پی یک استراحت طولانی و دور از دغدغه هستند، کوش آداسی را در ردیف اول لیستشان قرار می دهند چراکه در این منطقه خوش آب و هوا، برترین تفریحات و امکانات را در اختیار شما قرار می دهند، از هتل های ALL و UALL گرفته تا انواع تفریحات ساحلی. پس با وبلاگ روشینا همراه باشید تا گوشه ای از این دیدنی های کوش آداسی را در این ویدیو ببینید.

برای رسیدن به کوش آداسی باید از فرودگاه ازمیر مسیری 60 کیلومتری را بپیمایید و از آنجا با حمل و نقل عمومی، به هر گوشه ای از این شهر زیبا که بخواهید، می روید. شما در این شهر با آب و هوایی معتدل و مطلوب روبه رو خواهید شد، بطوریکه خاطراتی به یادماندنی برای شما رقم خواهد خورد. پس فرصت را غنیمت بشمارید و در اولین زمان ممکن، سفری رویایی برای خودتان بسازید.

منبع: الی گشت

به "سبک زندگی در کوش آداسی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبک زندگی در کوش آداسی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید