دستاورد های جدید نزاجا در زمینه موشکی و پهپادی به روایت امیر حیدری

به گزارش وبلاگ روشینا، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی توانسته است در زمینه موشکی، پهپادی، جنگال، خودرو های زرهی و خودرو های هوشمند به دستاورد های بسیار خوبی دست یابد و هیچ نیازی به بیگانگان ندارد.

دستاورد های جدید نزاجا در زمینه موشکی و پهپادی به روایت امیر حیدری

به گزارش گروه سیاسی وبلاگ روشینا، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رژه 29 فروردین روز ارتش در جمع وبلاگ روشینا، گفت: نیروی زمینی محوری ارتش در تمام عرصه ها آماده دفاع جانانه از میهن عزیزمان است.

وی اضافه نمود: امروز بخش اعظمی از مرز های کشورمان توسط نیروی زمینی ارتش کنترل می گردد و نیروی زمینی مشغول فراوری امنیت در این مناطق است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره توان دفاعی این نیرو، گفت: نیروی زمینی در چرخه دفاعی در رده های مختلف، نهضت روی پای خود ایستادن را به معنای واقعی کلمه معنا نموده و توانسته است در زمینه موشکی، پهپادی، جنگال، خودرو های زرهی و خودرو های هوشمند به دستاورد های بسیار خوبی دست یابد و هیچ نیازی به بیگانگان ندارد.

امیر حیدری با اشاره به اقدامات این نیرو در خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف مانند سیل، زلزله و مقابله با ویروس کرونا، اضافه نمود: نیروی زمینی در هر حادثه ای که مردم عزیزمان احساس نمایند باید ارتش را در کنار خود ببینند، بلافاصله حضور یافته و به خدمت رسانی می پردازد.

وی گفت: اگر دشمنی حماقت کند و نگاه چپی به مرز و بوم ایران کند، بداند که اگر آغاز نماینده باشد قطعاً خاتمه دهنده نخواهد بود و ما او را در باتلاقی از مرگ فرو خواهیم برد که درس عبرتی برای آن ها باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دستاورد های جدید نزاجا در زمینه موشکی و پهپادی به روایت امیر حیدری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاورد های جدید نزاجا در زمینه موشکی و پهپادی به روایت امیر حیدری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید