خودروی مافوق لوکس اولتیما با موتور 1200 اسب بخاری

به گزارش وبلاگ روشینا، شرکت اولتیما از عرضه خودروی جدید قدرتمندی خبر داده که دارای موتور 1200 اسب بخاری است و حداکثر سرعت آن به بیش از 400 کیلومتر در ساعت می رسد.

خودروی مافوق لوکس اولتیما با موتور 1200 اسب بخاری

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ روشینا به نقل از نیواطلس، شرکت اولتیما از عرضه خودروی جدید قدرتمندی خبر داده که دارای موتور 1200 اسب بخاری است و حداکثر سرعت آن به بیش از 400 کیلومتر در ساعت می رسد. این خودروساز انگلیسی اولتیمای آر اس را با شتاب صفر تا صد 2.3 ثانیه ای فراوری نموده است. شتاب صفر تا 160 کیلومتر این خودرو نیز به 4.9 ثانیه می رسد که در میان خودروهای رقیب کم سابقه است.

موتور این خودرو Chevy LT5 V8 نام دارد و وزن آن به حدود 930 کیلوگرم می رسد. گیربکس دستی با شش دنده، درهایی که به سمت بالا باز می شوند و کاپوت های بازشونده به سمت دو طرف خودرو از جمله ویژگی های خاص طراحی Ultima RS است.

نکته جالب دیگر در این میان قیمت این خودرو است که 120 هزار دلار اعلام شده است. در حال حاضر خودروی BMW M3 هم همین قیمت را دارد. حال آنکه این خودرو دارای موتوری با قدرت 430 اسب بخار، شتاب صفر تا صد 3.3 ثانیه و حداکثر سرعت 290 کیلومتر در ساعت است. زمان عرضه نهایی این خودرو به بازار هنوز اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "خودروی مافوق لوکس اولتیما با موتور 1200 اسب بخاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی مافوق لوکس اولتیما با موتور 1200 اسب بخاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید