(تصاویر) آموزش آنلاین هنر های رزمی برای سامورایی ها

به گزارش وبلاگ روشینا، کوشیرو میناموتو در کلاس های آنلاین، ورزش رزمی سامورایی را آموزش می دهد.

(تصاویر) آموزش آنلاین هنر های رزمی برای سامورایی ها

به گزارش وبلاگ روشینا، میناموتو که مربی هنر های رزمی بوگاکو و سامورایی است امیدوار بود با معرفی هنر های سامورایی از گردشگران خارجی در جریان بازی های المپیک استقبال کند. اما هنگامی که کمیته برگزاری المپیک 2020 تصمیم به تعویق بازی ها گرفت برنامه هایش به هم ریخت.

میناموتو که 35 سال در هنر های رزمی تجربه دارد مبدع اختراع بوگوکا یا پایکوبی جنگجوست، یک نوع منحصربفرد از هنر های نمایشی که سبک های بازی شمشیر سامورایی را با ترانه و پایکوبی درام کلاسیک ژاپن ترکیب می نماید.

وی از 10 سال پیش بوگوکا را به گردشگران خارجی آموزش می دهد. او در سال 2019 حدود 45 هزار دلار در تجهیزات و نوسازی مدرسه خود صرف کرد.

اگرچه امید های او برای میزبانی از بازدیدکنندگان خارجی کمرنگ شده است، با این حال میناموتو با برگزاری کلاس های آنلاین با کارآموزان خود ارتباط برقرار نموده است.

برای کلاس های حضوری این استاد هنر های رزمی از هر هنرآموز در کلاس های حضوری 85 دلار و در کلاس های آنلاین 18 دلار هزینه دریافت می نماید. بیشتر هنرجویان او از اروپا و آمریکا هستند.

میناموتو می گوید: در کلاس های حضوری می توانم شرایط بدن را اصلاح و روش های بیشتری را به آن ها بیاموزم، اما کلاس آنلاین کار را سخت نموده است.

منبع: فرارو

به "(تصاویر) آموزش آنلاین هنر های رزمی برای سامورایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) آموزش آنلاین هنر های رزمی برای سامورایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید