تدام صدرنشینی پیکان در لیگ برتر والیبال، گنبد هم به جمع مدعیان پیوست

به گزارش وبلاگ روشینا، در شروع هفته دوم لیگ برتر والیبال تیم های پیکان تهران و شهرداری گنبد با پیروزی برابر عقاب نهاجا و شهرداری ارومیه در صدر جدول ایستادند.

تدام صدرنشینی پیکان در لیگ برتر والیبال، گنبد هم به جمع مدعیان پیوست

به گزارش وبلاگ روشینا، هفته دوم لیگ برتر والیبال از ساعت 16 امروز(چهارشنبه) با برگزاری شش دیدار همزمان در شهرهای تهران، ارومیه، مشهد، سیرجان، تبریز و گنبد به سرانجام رسید و در یکی از بازی ها که در سالن خانه والیبال و در حضور 200 تماشاگر بین تیم های پیکان تهران و عقاب نهاجا برگزار گردید که در سرانجام شاگردان محمد ترکاشوند توانستند همانند دیدار هفته نخست برابر شهرداری ارومیه این بار مقابل عقاب با نتیجه سه بر صفر و با امتیاز های 25-16، 28-26 و 25-16 به برتری دست یابند تا با دو برد و شش امتیاز برای سایر مدعیان خط و نشان بکشند.

در سوی دیگر عقاب با راهنمایی فرهاد نفرزاده نتوانست شکست در هفته نخست برابر سایپا در تیم خودروساز پایتخت را جبران کند و با قبول دومین شکست در رده های انتهای جدولی ایستاد.

در ست نخست دو تیم تا امتیاز 6 پایاپی پیش می رفتند اما پس از آن که جواد کریمی برای پیکان در خط سرویس نهاده شد با سرویس های هدفدار و موجی دریافت اول عقاب را به مشکل انداخت تا حساب کار 12 بر 6 به سود پیکان گردد. در ادامه شاگردان ترکاشوند برتری امتیازی را حفظ کردند و ست اول را 25 بر 16 به سود خود تمام کردند.

در ست دوم هرچند در لحظات ابتدایی بازیکنان جوان عقاب توانستند برتری نسبی را ایجاد نمایند اما در ادامه و با ورود حسین امیری این پیکان بود که توانست در 14 بر 10 پیش بیفتد. در ادامه با درخشش حیدری عقاب موفق شد در امتیاز 23 بازی را به تساوی بکشاند. در سرانجام این ماراتن دیدنی باز هم پیکان موفق سد با نتیجه 28 بر 26 به برتری دست یابد.

در ست سوم پیکانی ها که نمی خواستند سرنوشت ست دوم برایشان تکرار گردد بازی را جدی تر پی گیری کردتد و موفق شدند 12 بر 9 جلو بیفتند. در ادامه هرچه شاگردان نفرزاده کوشش کردند نتوانستند به حریف پایتخت نشین برسند و این ست را هم 25 بر 16 واگذار کردند.

در دیگر دیدار های هفته دوم خاتم اردکان موفق شد با ستاره هایش برابر تیم جوان دورنا ارومیه با نتیجه سه بر یک به برتری برسد تا با یک برد و سه امتیاز در صندلی هفتم رده بندی قرار بگیرد.

در یکی از مهمترین بازی ها در سیرجان، فولاد این شهر در حالی میزبان سایپا بود که دو تیم در هفته نخست به پیروزی رسیده بودند. فولادی ها که ست نخست را واگذار کردند در ادامه توانستند نمایش بهتری از حریف قدرتمند تهرانی نشان دهند و در نهایت موفق شدند در ماراتنی دیدنی با نتیجه سه بر دو از سد سایپا بگذرند. سیرجانی ها با دو برد و پنج امتیاز به رده سوم صعود کردند و سایپا هم با یک برد و چهار امتیاز در رده ششم ایستاد.

هم چنین شهرداری تبریز پس از استراحت در دور نخست میزبان کاله مازندران بود که در سرانجام شاگردان بناکار در خانه مقهور نیروی جوانی و انگیزه بازیکنان کاله شدند و در دیداری که پنج ست به طول انجامید با حساب سه بر دو شکست خوردند تا آغاز ناامید نماینده ای در لیگ برتر 97 تجربه نمایند. شاگردان بهروز عطایی هم با دو برد و پنج امتیاز در رده چهارم جای گرفتند.

در مشهد، پیغام در حالی که از حضور سید محمد موسوی بهره می برد رو در روی شهرداری ورامین پر ادعا نهاده شده است و در حالی که کم مانده بود همانند دیدار نخست تن به شکست دهد توانست با حمایت هوادارانش از سد شهرداری ورامین پر ادعا بگذرد و نخستین بردش در لیگ را کسب کند. شهرداری ورامین هم با یک برد و چهار امتیاز در صندلی پنجم نهاده شد.

در یکی از دیدار های زیبا در گنبد دو تیم شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه قاطع سه بر صفر به سود میزبان سرانجام یافت تا گنبدی ها با دو برد و شش امتیاز پایین تر از پیکان در رده دوم جدول قرار بگیرند. شهرداری ارومیه هم با دو باخت در قعر جدول ایستاد.

نتایج کامل دیدار های هفته دوم لیگ برتر والیبال به توضیح زیر است:

پیکان تهران 3 - عقاب نهاجا صفر(25-16، 28-26 و 25-16)

دورنا ارومیه صفر - خاتم اردکان 3(23-25، 21-25 و 22-25)

پیغام مشهد 3 - شهرداری ورامین 2(21-25، 30-28، 31-33، 25-22 و 19-17)

فولاد سیرجان 3 - سایپا تهران 2(24-26، 25-23، 25-20، 23-25 و 15-8)

شهرداری تبریز 2 - کاله مازندران 3(25-19، 17-25، 34-32، 22-25 و 20-22)

شهرداری گنبد 3 - شهرداری ارومیه صفر(25-21، 25-13، 25-15)

شهروند اراک(قرعه استراحت)

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تدام صدرنشینی پیکان در لیگ برتر والیبال، گنبد هم به جمع مدعیان پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدام صدرنشینی پیکان در لیگ برتر والیبال، گنبد هم به جمع مدعیان پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید