تجدید چاپ عناوین جدید پازل شعر امروز، استقبال از اشعار سعید میرزایی

به گزارش وبلاگ روشینا، مدتی است که کتاب های سری سوم پازل شعر امروز که توسط انتشارات نیماژ به چاپ می رسد، بعد از سری های اول و دوم، به بازار نشر آمده اند و برخی از عناوین سری سوم تجدید چاپ هم شده اند. در این میان تعدادی از آثار محمدسعید میرزایی مورد استقبال چندین بار چاپ شده اند.

تجدید چاپ عناوین جدید پازل شعر امروز، استقبال از اشعار سعید میرزایی

تمام اشعار این کتاب ها در قالب غزل سروده شده اند. الواح صلح یکی از این مجموعه غزل هاست که به تازگی به چاپ دوم رسیده است. درها برای بسته شدن آفریده شد مجموعه دیگری از این شاعر است که به چاپ سوم رسیده است.

اما میرزایی یک کتاب دیگر در سری سوم پازل شعر امروز دارد که به چاپ سوم رسیده است. این مجموعه مرد بی مورد نام دارد. قرار است مجموعه غزل دیگری از میرزایی با عنوان زن کامل تا 20 روز دیگر منتشر و عرضه شود.

مجموعه غزل های خون به پا خواهد شد سروده محسن عاصی و جادوی زن بودن سروده سارا ناصرنصیر و مجموعه سپید صدای راپله می آید از حسین صفا، دیگر کتاب هایی هستند که در قالب سری سوم مجموعه پازل شعر امروز به چاپ رسیده اند.

مجموعه غزل انقراض پلنگ ایرانی با افزایش بی رویه تعداد گوسفندان سروده سیدمهدی موسوی، هم کتاب دیگری است که هفته پیش منتشر شد و طی این روزها برای چاپ سوم به چاپخانه رفته است. چاپ اول این مجموعه شعر هفته گذشته با هزار و 100 نسخه وارد بازار نشر شد و قرار است نسخه های پنجمین چاپ غرق شدن در آکواریوم از این شاعر تا هفته آینده وارد بازار شود.

گوسفند زنده موجود است عنوان یک مجموعه غزل دیگر از سری سوم پازل شعر امروز است. این کتاب که سروده علی کریمی کلایه است، هفته گذشته به چاپ رسید.

در این میان، چندین کتاب شعر از مهدی فرجی تجدید چاپ شده اند. زیر چتر تو باران می آید یک مجموعه غزل از این شاعر است که به چاپ پنجم رسیده است. آن روزها گفتم هم مجموعه غزل دیگر فرجی است که چاپ دومش راهی بازار شده است. اما مجموعه غزل جهان غزلی عاشقانه است سروده غلامرضا طریقی از دیگر کتاب های غزل تجدید چاپی انتشارات نیماژ است که به تازگی به چاپ دوم رسیده است.

چاپ چهارم مجموعه سپید اتاق پرو سروده مهدی اشرفی نیز به تازگی توسط این ناشر چاپ شده است.

کتاب های پازل شعر امروز در هفته اول انتشارشان فقط در خانه شاعران ایران واقع در پاساژ فروزنده در خیابان انقلاب اسلامی عرضه می شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تجدید چاپ عناوین جدید پازل شعر امروز، استقبال از اشعار سعید میرزایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجدید چاپ عناوین جدید پازل شعر امروز، استقبال از اشعار سعید میرزایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید