باید از ظرفیت طرح احداث 500 هتل در کرمان استفاده کنیم

به گزارش وبلاگ روشینا، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: باید از ظرفیت طرح های ملی همچون طرح احداث هتل های 4 و 5 ستاره در استان کرمان بهره برد و سهم خوبی از این اعتبارات در جهت توسعه صنعت گردشگری استان به دست آورد.

باید از ظرفیت طرح احداث 500 هتل در کرمان استفاده کنیم

به گزارش وبلاگ روشینا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی کرمان، فریدون فعالی به بعضی از ظرفیت های این استان در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری اشاره نمود و اضافه کرد: برای افزایش ضریب اشغال هتل های استان باید بین دستگاه های دولتی و غیردولتی تعامل ایجاد کرد تا در این زمینه به نتیجه رسید.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر احداث 500 هتل 4 و 5 ستاره در سطح کشور، اظهار کرد: باید از ظرفیت طرح های ملی همچون اجرای طرح احداث هتل های 4 و 5 ستاره در استان کرمان بهره برد و سهم خوبی از این اعتبارات در جهت توسعه صنعت گردشگری استان به دست آورد.

او با اشاره به این که در راستای حمایت از بخش خصوصی باید نگاه خیرخواهانه داشت، توضیح داد: باید عرصه های قابل واگذاری برای ساخت هتل در استان کرمان شناسایی گردد و سپس سرمایه گذار را برای سرمایه گذاری دعوت کرد.

فعالی بر ایجاد همبستگی میان بخش های مختلف گردشگری در استان کرمان تاکید نمود و اضافه کرد: امیدواریم با همت و کوشش همه مسئولین استانی و حضور بخش خصوصی بتوانیم صنعت گردشگری استان کرمان را رونق ببخشیم.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با اشاره به اینکه باید خانه های تاریخی و ارزشمند استان شناسایی و طرح مرمت برای آنها تدوین و بسته های تشویقی سرمایه گذاری برای آنها آماده کنیم، اضافه کرد: بناهای تاریخی استان کرمان ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری هستند که باید اقدامات لازم برای حضور سرمایه گذاران در این بخش فراهم آید.

فعالی به مرمت و بازسازی کاروانسرای وکیل، خانه امینیان و شترگلوی ماهان اشاره و گفت: پیش بینی می گردد مرمت و بهره برداری از آن ها تا اسفندماه سال جاری به اتمام برسد.

منبع: میراث آریا

به "باید از ظرفیت طرح احداث 500 هتل در کرمان استفاده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید از ظرفیت طرح احداث 500 هتل در کرمان استفاده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید