انفجار خودرو بمبگذاری شده در الانبار، هدف؛ حشد العشایری خبرنگاران

به گزارش وبلاگ روشینا، یک منبع امنیتی عراقی امروز یکشنبه بیان کرد که شماری از نیرو های ارتش و حشد العشایری بر اثر انفجار خودرو بمبگذاری شده در غرب این کشور کشته و زخمی شده اند.

انفجار خودرو بمبگذاری شده در الانبار، هدف؛ حشد العشایری خبرنگاران

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ روشینا به نقل از العهد، یک منبع امنیتی عراقی امروز یکشنبه اعلام نمود که شماری از نیرو های ارتش و حشد العشایری بر اثر انفجار خودرو بمبگذاری شده در غرب استان الانبار کشته و زخمی شده اند.

این منبع اعلام کرد: یک خودرو بمبگذاری شده در غرب الانبار قرار داشت که هنگام حضور نیرو های امنیتی و حشد العشایری در منطقه منفجر شد.

منبع عراقی اعلام نمود: پس از اینکه گزارشی از حضور داعشی ها در این منطقه به دست نیرو های امنیتی عراقی رسید نیرو ها به منطقه وارد شدند و خوددرو بمبگذاری شده پارک شده را کشف کردند که هنگام نزدیک شدن به آن خودرو منفجر شد که به کشته و زخمی شدن شماری از نیرو های حشد العشایری و ارتش عراق منجر شد.

نیرو های امنیتی همه جاده های منتهی به محل حادثه را از بیم خودرو های بمبگذاری شده دیگر بستند.

از سوی دیگر السومریه گزارش داد: یک خودروی پیک آپ در روستایی در غرب عراق منفجر شد که بر اثر آن یک فرمانده کشته و 5 نظامی عراقی زخمی شدند. همچنین 6 نفر از نیرو های حشد العشایری کشته و 2 نفر از آن ها زخمی شدند.

همزمان صابرین نیوز از درگیری های شدید میان نیرو های حشد العشایری الجغایفه و تروریست های داعش در مکان محل انفجار خودرو بمبگذاری شده اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انفجار خودرو بمبگذاری شده در الانبار، هدف؛ حشد العشایری خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار خودرو بمبگذاری شده در الانبار، هدف؛ حشد العشایری خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید