آبروریزی پلیس آمریکا در خانه یک مرد سیاه پوست!

به گزارش وبلاگ روشینا، اشتباه وحشتناک پلیس آمریکا که اقدام به بازداشت یک مرد سیاه پوست اهل این کشور در داخل خانه اش نموده بودند، به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

آبروریزی پلیس آمریکا در خانه یک مرد سیاه پوست!

به گزارش خبرنگار، اقدام عجیب و مضحک ماموران پلیس آمریکا که به اشتباه به یک مرد سیاه پوست اهل این کشور در خانه اش دستبند زدند به سوژه رسانه ها تبدیل شد. ماموران پلیس پس از شنیدن آژیر دزدگیر وارد منزل کاظم اوینیین شدند و اقدام به بازداشت او کردند. این در حالی بود که مرد سیاه پوست در خانه خودش حضور داشت و آژیر دزدگیر به علت نقص فنی به صورت اتوماتیک به صدا درآمده بود.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته منزل کاظم تهیه شده است، تمام این ماجرا را به تصویر کشیده است. در ابتدای این ویدئو یک مامور پلیس که مقابل درب خانه این مرد حضور دارد در حالی که از او می خواهد اسلحه اش را روی زمین بیندازد دیده می گردد. لحظاتی بعد در حالی که کاظم کاملا شوکه شده است مامور وارد خانه او شده و به دستانش دستبند می زند. سپس در حالی که کاظم دائما تکرار می نماید من در خانه ام هستم و به کسی آزار نرساندم ماموران او را به خودروی پلیس منتقل نموده و سپس چند مامور وارد منزل او می شوند.

این ویدئو نشان می دهد پس از آنکه ماموران متوجه اشتباه عجیب خود می شوند دوباره این مرد را به داخل خانه اش باز می گردانند و دستنبد را از دستانش باز می نمایند. پس از این اتفاق مرکز پلیس رالی با دعوت از این مرد سیاه پوست برای حضور در اداره پلیس برای عذرخواهی اظهار داشت که سرگرم تحقیق درباره ماموران پلیس است.

لازم به ذکر است؛ اتفاق عجیب در تاریخ 17 آگوست در رالی، مرکز ایالت کارولینای شمالی آمریکا رخ داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آبروریزی پلیس آمریکا در خانه یک مرد سیاه پوست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبروریزی پلیس آمریکا در خانه یک مرد سیاه پوست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید