افشای ازدواج اول نیکی کریمی ، دلیل عجیب مطلقه شدن !

به گزارش وبلاگ روشینا، خبرنگاران: نیکی کریمی یکی از بازیگران بسیار خوب و بدون حاشیه ای است که کمتر کسی از زندگی خصوصی او اطلاعاتی دارد و بیشتر افراد از ازدواج اول او خبر ندارند.

افشای ازدواج اول نیکی کریمی ، دلیل عجیب مطلقه شدن !

نیکی کریمی در سینمای ایران نقش بزرگی داشته است . نیکی کریمی بازیگر زن مشهور ایرانی فیلم های زیادی بازی نموده است. نیکی کریمی یکی از شاگردان مرحوم عزت الله انتظامی است.نیکی کریمی مدت زمان زیادی است فیلم بازی ننموده اما کارگردانی را تجربه نموده است. نیکی کریمی هنوز دراوج معروفیت واقع شده است.

به گزارش وبلاگ روشینا، نیکی کریمی به واسطه چهره زیبا و بازی بسیار خوب خودش در بیشتر فیلم ها به سرعت صندلی خودش را در عرصه بازیگری پیدا کرد و توانست هواداران خاص خودش را پیدا کند.

این بازیگر مطرح و شناخته شده در دهه 70 و 80 بسیار پرکار بود و در واقع می توان گفت او هم دوره هدیه تهرانی در سینما حضور داشت و یکی از سوپراستارهای آن موقع محسوب می شد.

نیکی کریمی هیچ گاه مانند دیگر سلبریتی ها وارد حواشی نشد و همواره خود را از میدان رقابت ها و جنجال های فضای مجازی دور نگه داشت.

تمام عکس هایی که در طی مدت بازیگری او در همه جا پخش شد از او به اسم یک دختر مجرد یاد شد و هیچ گاه عکسی به همراه همسرش در جایی دیده نشد.

او همواره از پدر و مادرش به اسم عشق های زندگی اش یاد نموده و بزرگترین و مهمترین آدمهای زندگی اش آنها را دانسته است.

بیوگرافی نیکی کریمی:

نیکی کریمی اصالتا تفرشی بوده و از کودکی به بازیگری علاقه داشته و دبستان درگروه های نمایش و تئاتر مدرسه فعالیت داشته است.

بعد از اتمام تحصیلات مقدماتی راهی کشور آمریکا شد و در رشته طراحی لباس مشغول تحصیل شد و بعد از اخذ مدرک به ایران بازگشت.

نکی کریمی یک خواهر به نام نازنین و یک برادر به نام خشایار دارد و پدر مادر و خانواده اش در لندن ساکن هستند ،اما خودش مقیم ایران بوده و گاهی برای ملاقات با خانواده به خارج از کشور سفر می نماید.

نیکی کریمی از هنرمندانی است که در عرصه عکاسی هم فعالیت دارد و چندین گالری و نمایشگاه از آثار خود به معرض دید عموم قرار داده است.

ماجرای ازدواج اول نیکی کریمی:

نیکی کریمی سالهای بسیار دور در اوج معروفیتش بعد از بازی در فیلم عروس یک بار ازدواج کرد اما بعد از مدتی که همسرش برای حضور کریمی مقابل دوربین اما و اگر به راه انداخت کریمی از او جدا شد.

او بعد از جدایی اولش تا به امروز ازدواج دومی نداشته است و فعلا مجرد است.

شغل همسر اول نیکی کریمی:

همسر اول نیکی کریمی تاجر بوده است و به دلیل مخالفت های او با شغل خانم بازیگر این ازدواج بعد از مدت کوتاهی به جدایی انجامید.

منبع: وقت صبح

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه تفریح د ارد

منبع: رکنا

به "افشای ازدواج اول نیکی کریمی ، دلیل عجیب مطلقه شدن !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای ازدواج اول نیکی کریمی ، دلیل عجیب مطلقه شدن !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید