برندگان مسابقه خاطره بازی خبرنگاران مگ تعیین شدند

به گزارش وبلاگ روشینا، برندگان مسابقه خاطره بازی خبرنگاران مگ تعیین شدند. در این مسابقه که به مناسبت جام ملت های آسیا از 17 دی تا 1 بهمن 97 برگزار گردید، کاربران خبرنگاران مگ خاطره های فوتبالی خود را برای ما ارسال کردند. در نهایت از بین تقریبا 1000 خاطره ، 5 خاطره به رای هیئت داوران انتخاب شد.

برندگان مسابقه خاطره بازی خبرنگاران مگ تعیین شدند

به مناسبت برگزاری مسابقات جام ملت های آسیای سال 2019، از شما خواستیم خاطراتی از زندگی خود را که به هر نحوی با حضور تیم ملی ایران در تورنمنت های مهم گره خورده است، برای ما ارسال کنید. اینکه موقع بازی های تیم ملی چه اتفاقات تلخ و شیرینی برای شما افتاده و در لحظات حساس بازی ها کجا بودید و داشتید چکار می کردید.

به وسیله فرمی که روی وب سایت وبلاگ روشینا مگ قرار دادیم، بیش از 1000 خاطره از شما دریافت کردیم. انتخاب 5 خاطره از بین این همه خاطره جذاب کار بسیار مسئله ای بود. خاطره های زیادی وجود داشتند که از نظر جذابیت هم سطح بودند ولی بالاخره باید بیشتر آن ها را حذف می کردیم و فقط 5 خاطره انتخاب می شدند.

برگزیدگان این مسابقه هرکدام از طرف شرکت HONOR، یک گوشی HONOR 7C برنده شدند.

اسامی برندگان به توضیح زیر است:

  • علی عسگری
  • یاسر افروز
  • سعید رهنما
  • نسرین کریمی
  • اسماء الله یار

همان طور که در فراخوان مسابقه اطلاع داده بودیم، خاطره های برتر به صورت انیمیشن در اینستاگرام وبلاگ روشینا مگ به نمایش در می آیند.

منبع: دیجیکالا مگ

به "برندگان مسابقه خاطره بازی خبرنگاران مگ تعیین شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برندگان مسابقه خاطره بازی خبرنگاران مگ تعیین شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید