کنایه سنگین پیشکسوت استقلال به اسکوچیچ

به گزارش وبلاگ روشینا، امیرحسین صادقی با انتقاد از شرایط فعلی استقلال گفت: سکوت خبری که در حال حاضر در استقلال وجود دارد واقعا تعجب وار است. مدیران و مربیان استقلال مدام می گفتند که برای طرفداران کوشش می نمایند؛ اما حالا هیچ پاسخی به سوالات طرفداران داده نمی گردد و استرس ها هر روز بالاتر می رود. اگر استقلال بهترین تیم کشور است، تنها به پشتوانه این طرفداران است و اگر حمایت آن ها نباشد هیچ وقت نمی تواند صاحب جایگاهی گردد و قطعا تعامل با هوادارن برای هر تیمی واجب است.

کنایه سنگین پیشکسوت استقلال به اسکوچیچ

وی ادامه داد: با این شرایط که همه مسئولان استقلال، روزه سکوت گرفته اند، قطعا اتفاقات جالبی رخ نخواهد داد. شأن باشگاه استقلال آنقدر پایین نیست که نام بعضی افراد برای سرمربیگری استقلال مطرح گردد. خاتمه این نگرانی ها و حواشی تنها به دست مسئولان باشگاه است تا مردم را آگاه نمایند. حس می کنم مدیران باشگاه هنوز در سرخوشی بعد از قهرمانی هستند و نمی دانند چه بلایی به سر استقلال خواهد آمد. برای قصل بعد استقلال احتیاج به یک بستر آرام دارد که کوششی برای ساخت آن دیده نمی گردد.

پیشکسوت باشگاه استقلال با نگرانی از حواشی پیش آمده گفت: در طول فصل گذشته کوشش برای جلوگیری از حواشی بود و خواستند مسائل در خود باشگاه حل نمایند، اما در حال حاضر سکوت بیش از حد ضربه مهلکی به باشگاه می زند. چطور می گردد در شب قهرمانی، خداحافظی فرهاد مجیدی اعلام می گردد، درحالی که هیچ کس دیگری از آن اطلاعی ندارد و تا حالا نیز هیچ مسئولی برای روشن سازی این مسئله صحبتی نکرده است. به یکباره هواداران بی ارزش شدند و احتیاجی به شرح برای آن ها نیست؟

وی اضافه کرد: حاشیه اصلی این بود که فرهاد مجیدی پس از قهرمانی خداحافظی می نماید و 2 روز بعد نیز قرارداد بعدی را ببندد. معلوم نیست که رضایتنامه وی از طرف باشگاه چه زمانی صادر شده بود. چرا این مسائل را هیچ کس شرح نمی دهد؟ از لحاط فنی استقلال هیچ ایرادی ندارد، اما حواشی تیم را زمین می زند مگر اینکه هر چه زودتر حواشی را ریشه کن نمایند.

صادقی در مورد خداحافظی فرهاد مجیدی از استقلال گفت: معین است که از مدت ها قبل رفتن فرهاد مجیدی قطعی شده بود و مبلغی هم بابت این مسئله پرداخت شده، زیرا هیچ شوکی به باشگاه و مدیریت داده نشد و قرارداد بعدی مجیدی خیلی زود بسته شد. با توجه به اینکه مدیریت استقلال از این مسئله باخبر بوده قطعا برای مذاکره با گزینه های سرمربیگری برنامه داشته است. سوال اینجاست که چرا هیچ کس از این تصمیمات و گزینه ها و دلایل فرهاد مجیدی برای خداحافظی خبری نمی دهد؟ حتی من به عنوان پیشکسوت استقلال هم از داخل باشکاه اطلاعی ندارم.

مدافع سابق تیم ملی از شرایط فدراسیون فوتبال اینطور گلایه کرد: من به جایی رسیدم که با سابقه حضور در 2 جام جهانی تنها مثل یک هوادار به تماشای بازی ها می نشینم. امیدم تنها به بازیکنان و لژیونرهاست و از فدراسیون ناامید هستم، زیرا مدیران فدراسیون هیچ بستری برای فوتبال کشور نساختند و فقط عده ای دلال با منافع شخصی درحال نابودسازی ورزش مملکت هستند. به جز پیکان و استقلال تیم دیگری به جوانان بها نمی دهد.

وی تعداد بالای لژیونر ها را نتیجه کوشش های کی روش دانست و اعلام کرد: مربی خونه به خونه که نمی تواند برای تیم ملی کاری کند. ما 20 لژیونر داریم و حتی شاید به مهدی قایدی به دلیل ستاره های زیاد، بازی نرسد؛ این ها کوشش های کی روش است که در فوتبال ایران ستاره سازی کرد. اما حالا می بینیم که ستاره های خیلی کمی در لیگ داریم و نسل بعدی فوتبال ما در خطر است. باز هم مجیدی توانست بازیکنان جوانی را به فوتبال کشور معرفی کند، اما در تیم های دیگر به جز پیکان خبری از ساخت بازیکن نیست. تا 2سال دیگر می بینید که تیم پیکان با استفاده از جوانان چه جایگاهی خواهد داشت.

منبع: فرارو

به "کنایه سنگین پیشکسوت استقلال به اسکوچیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنایه سنگین پیشکسوت استقلال به اسکوچیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید