پرفروش ترین گوشی اندرویدی جهان را حدس بزنید

به گزارش وبلاگ روشینا، همیشه دانستن اینکه چه گوشی هایی در سراسر جهان توانسته اند به فروش بهتری برسند می تواند اطلاعات زیادی در اختیار کاربران و البته تحلیل گران قرار دهد. این اطلاعات به صورت دوره ای اعلام می گردد و می توان با استناد به آن به این پی برد که چه شرکتی در فازهای فراوری، تبلیغات، فروش و پس از فروش توانسته بهترین عملکرد را داشته باشد؟

پرفروش ترین گوشی اندرویدی جهان را حدس بزنید

یکی از موسساتی که در این زمینه فعالیت نموده و به صورت منظم اطلاعات فروش محصولات را در اختیار رسانه ها قرار می دهد، Strategu Analytic است. در سری جدید اطلاعات منتشر شده در حوزه فروش گوشی های هوشمند اندرویدی طی سه ماهه اول سال 2020 معین شده که محصولات سامسونگ و شیائومی توانسته اند به بهترین آمار دست پیدا نمایند.

طی آمار منتشر شده توسط این موسسه عنوان نخستین گوشی اندرویدی پرفروش در بازارهای دنیای در نخستین فصل سال 2020 به گوشی میان رده گلکسی A51 سامسونگ رسیده است.

و اما رتبه دوم این رده بندی به محصولی تعلق پیدا نموده که احتمالاً بتوانید نام آن را حدس بزنید؛ گوشی شیائومی ردمی 8 (xiaomi Remdi 8) توانسته با اختصاص 1.9 درصد از بازارهای دنیای، رتبه دوم فهرست رده بندی پرفروش ترین گوشی های اندرویدی فروخته شده در سه ماهه نخست امسال میلادی را به خود اختصاص داده است.

گلکسی اس 20 پلاس (Galaxy S20 plus) و گلکسی آ 10 اس (Galaxy A10s) سامسونگ نیز به ترتیب با اختصاص سهمیه 1.7 درصدی و 1.6 درصدی در صندلی های سوم و چهارم این فهرست جای گرفته اند.

البته گوشی شیائومی ردمی نوت 8 (Xiaomi Remdi Note 8) نیز سهمی معادل گلکسی A 10s سامسونگ را به خود اختصاص داده و با آن به رقابت پرداخته است.

ششمین صندلی این فهرست نیز به گلکسی آ20 اس (Galaxy A20s) سامسونگ اختصاص یافته است که توانسته سهم خود را به 1.4 درصد از بازارهای دنیای برساند.

طبق وب سایت اندروید سنترال، بر اساس گزارشی که از سوی محققان موسسات کانالیس و استراتژی آنالیتیکس منتشر شده است، شرکت کره ای سامسونگ به عنوان نخستین فراوری نماینده گوشی موبایل در دنیا، در بازه زمانی ژانویه تا مارس 2020 یعنی سه ماهه نخست امسال میلادی بالغ بر 6 میلیون دستگاه گوشی هوشمند میان رده را در بازارهای دنیای فروخته و عرضه نموده است که از پرفروش ترین مدل های آن می توان به گلکسی a51 ، گلکسی آ 10 اس و گلکسی آ 20 اس اشاره نمود.

منبع :

منبع: آی تابناک

به "پرفروش ترین گوشی اندرویدی جهان را حدس بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین گوشی اندرویدی جهان را حدس بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید