پرسپولیس 2 ، ذوب آهن 0؛ شاگردان یحیی دوباره در کورس قهرمانی

به گزارش وبلاگ روشینا، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه 2 بر 0 به سود پرسپولیس به خاتمه رسید.

پرسپولیس 2 ، ذوب آهن 0؛ شاگردان یحیی دوباره در کورس قهرمانی

به گزارش وبلاگ روشینا، پرسپولیس در دیداری که پیروز به ایجاد موقعیت های زیادی روی دروازه ذوب آهن نشد، 2 گل زد و 3 امتیاز گرفت تا از کورس تیم های بالای جدولی جا نماند. دروازه بان ذوب آهن و مهدی ترابی در این بازی پیروز شدند گل های پرسپولیس را به ثمر برسانند. با این پیروزی پرسپولیس 22 امتیازی شد و پشت سر استقلال 25 امتیازی نهاده شد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری (از 55 ترابی)، علی شجاعی (از 76 اسدی)، محمد شریفی (از 55 پهلوان)، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، عیسی آل کثیر و امید عالیشاه

ترکیب ذوب آهن: پارسا جعفری، امیرحسین صدقی، حامد نورمحمدی، پویا پورعلی، محمد سلطانی مهر، سیدمحمد قریشی، رضا خالقی فر، میلاد جهانی، سجاد دانایی، آرمان قاسمی، محمد خدابنده لو

توضیح گل ها؛

پرسپولیس 1 - ذوب آهن 0 (پارسا جعفری - گل به خودی - دقیقه 62): وحید امیری از سمت راست توپ را روی دروازه ذوب آهن فرستاد و در حالی که این ارسال راهی به دروازه نداشت، پارسا جعفری گلر ذوب آهن در سیو آن ناپیروز شد تا با انحراف جهت به تیرک دروازه خورده و تبدیل به گل گردد.

پرسپولیس 2 - ذوب آهن 0 (ترابی - دقیقه 88): عیسی آل کثیر در محوطه جریمه یک پنالتی باری پرسپولس گرفت و در حالی که امیدوار بود خودش پشت توپ قرار بگیرد، ترابی با دستور کادرفنی توپ را از او گرفت. او توپ را به گوشه سمت راست زد و باوجود تشخیص درست، جعفری نتوانست این توپ را بگیرد.

دقایق حساس:

دقیقه 9: محمد شریفی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که این ضربه او را گلر ذوب اهن به راحتی در اختیار گرفت.

دقیقه 11: شوت محمد سلطانی فر به راحتی در اختیار حامد لک نهاده شد.

دقیقه 17: پاس میلاد جهانی به دهانه دروازه در حالی که خالقی فر خود را به سمت توپ پرت نموده بود، از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 32: حرکت عیسی آل کثیر در محوطه جریمه با ضربه ناگهانی سیامک نعتی همراه شد که توپ از بالای دروازه با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 42: عیسی آل کثیر در دوئل فیزیکی پیروز شد نورمحمدی را شکست دهد و توپ را در محوطه جریمه از او بگیرد اما ضربه خود را به شکلی ناامیدکننده روانه دروازه کرد و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 56: پاس سیامک نعمتی امید عالیشاه را در موقعیت تک به تک قرار داد اما آرمان قاسمی با تکل خوب، مانع از گلزنی عالیشاه شد.

دقیقه 1+90: ضربه عالیشاه در محوطه جریمه به ترابی رسید و او پس از کنترل توپ در حالت نامتعادل اثر خود را روی توپ گذاشت و روی زمین افتاد و به شدت معتقد بود که باید پنالتی رویش اعلام می شد.

دقیقه 3+90: توپ در دهانه دروازه به عارف رستمی رسید و او ضربه سرضرب را به شکلی عجیب به بالای دروازه زد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "پرسپولیس 2 ، ذوب آهن 0؛ شاگردان یحیی دوباره در کورس قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس 2 ، ذوب آهن 0؛ شاگردان یحیی دوباره در کورس قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید