پاپیون مردانه و روش های ست کردن آن

به گزارش وبلاگ روشینا، از جمله اکسسوری های جذاب مردانه، پاپیون است که هواداران بسیاری دارد.

پاپیون مردانه و روش های ست کردن آن

ست کردن پاپیون مردانه

تعریف کلی پاپیون: نوار پارچه ای شکل که دو سمت آن به صورت متقارن و به شکل پروانه ای به دور یقه نصب می شود را پاپیون می نامند. که هم در لباس های آقایان و هم خانم ها، به کار می رود. در این مقاله، قصد داریم، در خصوص انواع مختلف پاپیون مردانه صحبت کنیم. با بخش مد و زیبایی وبلاگ روشینا همراه باشید.

انواع مختلف پاپیون

1- پاپیون مدل پروانه ای

از رایج ترین و محبوب ترین مدل پاپیون را می توان به پاپیون مدل پروانه ای اشاره نمود.

دلیل محبوبیت زیاد و رایج بودن پاپیون پروانه ای این است که دارای سبک کلاسیک بوده و به هنگام ترکیب آن با لباس های رسمی؛ ظاهری بسیار شیک و مجلسی به ما می دهد.

ظاهر پروانه ای شکل این مدل پاپیون ها دلیل نامگذاری آن به مدل پاپیون پروانه ای است. افرادی که دارای اندام لاغری هستند، بهتر است از این مدل پاپیون برای لباس های رسمی خود استفاده ننمایند. برای جذابیت بیشتر در تیپ و استایل افراد لاغر می توانند از مدل های کوچک تر و ظریف تر این مدل پاپیون برای خود انتخاب نمایند.

2- پاپیون بال خفاشی

تنها تفاوت مدل پاپیون بال خفاشی با پاپیون پروانه در کوتاه بودن ارتفاع پاپیون است. مدل این پاپیون مانند یک مستطیل مستقیم است که انتهایی صاف دارد.

مدل پاپیون بال خفاشی نسبتا از مدل پروانه ای آن کمی مرتب تر به نظر می رسد و جمع و جورتر نیز هشت.

توصیه ما به شما برای استفاده پاپیون بال خفاشی به افرادی ست که کمی صورت لاغرتر و کشیده تری دارند زیرا سبب تناسب متعادل بین صورت آن ها و پاپیون می شود. معمولا این نوع پاپیون ها دارای پارچه های ساده براق و یا طرح ها و نقش و نگارهای ریز بکار رفته در پاپیون است.

مدل پاپیون پروانه ای نسبت به مدل پاپیون بال خفاشی؛ از محبوبیت بسیاری برخوردار است اما مدل بال خفاشی جای خود را در بین لباس های کلاسیک پیدا و هواداران زیادی را برای خود جذب نموده است.

3- پاپیون نقطه الماسی

دلیل نامگذاری این مدل پاپیون به پاپیون نقطه الماسی به شکل ظاهری مدل پاپیون برمی شود؛ انتهای دو سر پاپیون به صورتی مانند نوک الماس تیز بوده و دارای زاویه است.

برای افرادی که دوست دارند تیپ خیره نماینده و درخشانی داشته باشند، مدل پاپیون نقطه الماسی پیشنهاد می شود .

درست است که مدل پاپیون های نقطه الماسی مانند پاپیون های پروانه ای و بال خفاشی رایج نیست اما مدلی خاص و شیک به حساب می آید و افرادی با سلایق خاص از این مدل استفاده می نمایند.

رایج ترین کاربرد استفاده از پاپیون نقطه الماسی در تیپ و استایل های غیر رسمی ست که اگر در مراسم های غیر رسمی و مهمانی های کوچک از این مدل پاپیون بهره ببرید، بهتر است.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی راهنمای انتخاب و خرید ساس بند مردانه را مطالعه کنید.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی 10 مدل ست لباس مردانه تابستانی را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا

به "پاپیون مردانه و روش های ست کردن آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاپیون مردانه و روش های ست کردن آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید