نمایشگاه صنایع دستی در گرمی دایر گشت

به گزارش وبلاگ روشینا، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمی اعلام کرد: به مناسبت روز گرمی، نمایشگاه صنایع دستی در این شهرستان دایر گردید.

نمایشگاه صنایع دستی در گرمی دایر گشت

به گزارش وبلاگ روشینا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، روح الله محمدی رئیس میراث فرهنگی شهرستان گرمی در مراسم گشایش این نمایشگاه به ضرورت معرفی جاذبه های گردشگری، فرهنگی و صنایع دستی این شهرستان تاکید نمود.

او افزود: به همین منظور، همزمان با روز گرمی و سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به شهرستان گرمی، در محل نمایشگاه دایمی صنایع دستی واقع در شهرک ولیعصر نمایشگاه صنایع دستی دایر گردیده است.

او تاکید نمود: در این نمایشگاه آثار صنایع دستی صنعتگران از قبیل ورنی، گلیم، تابلو فرش، لباس محلی، عروسک سازی، معرق چوب و مینیاتور در معرض نمایش گذاشته گردیده است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گرمی همچنین به بخش ورکشاپ نمایشگاه با حضور بافنده های گلیم و فرش اشاره نمود.

محمدی با بیان اینکه ورک شاپ دایر در این نمایشگاه تا سرانجام تابستان ادامه دارد، افزود: علاقه مندان می توانند برای بازدید از نمایشگاه از ساعت 3 الی 8 بعد از ظهر از محل نمایشگاه بازدید نمایند.

منبع: chtn.ir

به "نمایشگاه صنایع دستی در گرمی دایر گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه صنایع دستی در گرمی دایر گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید