محموله سازمان بهداشت جهانی شامل کیت های تشخیص کرونا و دارو به ایران ارسال شد

به گزارش وبلاگ روشینا، سازمان بهداشت جهانی با یک فروند هواپیمای اماراتی یک محموله اقلام و تجهیزات پزشکی مورد احتیاج برای مهار ویروس کرونا را به ایران ارسال کرد.

محموله سازمان بهداشت جهانی شامل کیت های تشخیص کرونا و دارو به ایران ارسال شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ روشینا، سازمان بهداشت دنیای روز دوشنبه اولین محموله یاری های خود برای مقابله با شیوع ویروس کرونا را با هواپیمای نظامی از شهر دبی به ایران ارسال کرد.

به نوشته خبرگزاری فرانسه در این محموله حدود هشت تن داروهای و کیت های آزمایش کرونا به وسیله یک فروند هواپیمای نظامی امارات به مقصد ایران ارسال شد. رابرت بلنچارد از مقامات سازمان بهداشت دنیای در ابوظبی در این باره گفت:در پرواز امروز حدود هشت تن دارو و تجهیزات پزشکی مورد احتیاج برای پیشگیری و مراقبت های پزشکی برای شهروندان ایران ارسال شد.

در این اقلام ارسالی دستکش های بهداشتی، ماسک های جراحی و دستگاه تنفس مصنوعی وجود دارد. به گفته این مقام سازمان بهداشت دنیای، علاوه بر این یاری ها، 6 تیم پزشکی متشکل از پزشکان، متخصصات علوم آزمایشگاه و اپیدمیولوژیست به ایران در شناسایی و کنترل ویروس کرونا یاری می نمایند.

کرونا از کشور چین تا به امروز موجب مرگ ده ها تن از مردم دنیا از جمله شهروندان ایرانی شده است. این ویروس موجب مختل شدن بسیاری از مراسم فرهنگی و اجتماعی در سراسر دنیا شده است.

ویروس کووید19، به وسیله تنفس و تماس هم منتقل می گردد و همین امر کنترل آن را سخت نموده است. این ویروس، بیماری سندرم زجر تنفسی حاد یا ARDS را در فرد مبتلا ایجاد می نماید، یک بیماری خطرناک و نارسایی دستگاه تنفسی است که با گسترش سریع التهاب و عفونت در ریه ها آغاز می گردد.

م

منبع: خبرگزاری فارس

به "محموله سازمان بهداشت جهانی شامل کیت های تشخیص کرونا و دارو به ایران ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محموله سازمان بهداشت جهانی شامل کیت های تشخیص کرونا و دارو به ایران ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید