قلی پور: آمادگی 30 تا 40 درصدی دارم، باید بازی های تدارکاتی را بیشتر کنیم

به گزارش وبلاگ روشینا، ملی پوش ووشوی ایران از آمادگی 30 تا 40 درصدی خود پس از رهایی از مصدومیتش خبر داد.

قلی پور: آمادگی 30 تا 40 درصدی دارم، باید بازی های تدارکاتی را بیشتر کنیم

حمیدرضا قلی پور در گفت وگو با وبلاگ روشینا در مورد شرایط فعلی خود گفت: شش ماه است که جراحی کرده ام و الان شرایط خوبی دارم و توانسته ام با آمادگی 30 تا 40 درصدی خودم برسم. با جلسه ای که در فدراسیون برگزار گشت چون مرخصی پزشکی داشتم بازی انتخابی من حدود 20 تا 25 روز عقب تر برگزار می شود. در این مدت هم یکسری تمرینات جداگانه ای را آقای اوجاقی برای من مدنظر دارند که انجام می دهم تا به آمادگی کامل برسم.

قهرمان ووشو جهان با بیان اینکه حس خوبی نسبت به بازی انتخابی خودش دارد، اظهار کرد: من خودم به این بازی امیدوارم و فکر می کنم بتوانم به تیم ملی راه پیدا کنم. اما بازیکنانی که در حال حاضر با تیم تمرین می کنند انگیزه بالایی دارند و ووشوکاران خوبی هستند. امیدوارم که بتوانم به شرایط آرمانی خودم برسم و باز هم با اقتدار به تیم ملی بپیوندم.

او در مورد اینکه اگر به تیم ملی دعوت شود چه نتیجه ای را در مسابقات برای خود پیش بینی می کند، گفت: واقعا از الان تا یک ماه دیگر نمی توانم به کسی قولی بدهم و فقط تمرینات خود را انجام می دهم تا به شرایط آرمانی برسم. همیشه قبل از مسابقات یک حس به من می گفت که آیا طلا می گیرم یا نه و خوشبختانه همیشه در طول این 10 تا 12 سال توانسته ام با دست پر از مسابقات برگردم و شرمنده مردم عزیز کشورم نباشم.

ملی پوش ووشو با بیان اینکه سطح ووشوکاران فعلی حاضر در تیم خوب است، ادامه داد: نباید اینطور فرض کنیم که سطح من یا محسن سیفی از ورزشکاران دیگر بالاتر است، بلکه این تجربه ما است که به ما کمک می کند. برای مثال در مسابقات قهرمانی آسیا ما نبودیم همین جوان ترها توانستند مدال های خوبی را برای تیم ملی ووشو کسب کنند. در ووشو پشتوانه سازی شده است و کیفیت همه ووشوکاران بالا است.

او در مورد سطح مسابقات یونیورسیاد دانشجویان نیز گفت: به نظر من ما از سطح مسابقات ووشو این رویدادها مطلع نیستیم چون این اولین بار است که ووشو در این بازی ها حاضر می شود. اما در 80 کیلو ما حمید لادور را داریم که مدال های خوبی گرفته است و همچنین جعفر شیرزاد از ووشوکاران با تجربه ایران است و در نهایت عرفان آهنگریان هم از ورزشکاران خوب ما است که مدال های خوبی را در کارنامه خود دارد. با همه اینها از سطح این مسابقات اطلاع نداریم و امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

قلی پور در مورد بازی های آسیایی نیز اظهار کرد: ووشو همیشه نتایج خوبی در بازی های آسیایی گرفته است و این مساله از بازی های آسیایی گوانجو آغاز شده و ووشو توانست در آن بازی ها به اندازه کل مدال های تاریخ ووشو در بازی های آسیایی مدال کسب کند و از آنجا شناخته شود. پس از آن در بازی های آسیایی اینچئون هم مدال های خوش رنگی به همان تعداد گرفتیم با این تفاوت که فقط در بخش آقایان یک مدال طلا به نقره تبدیل شد.

او در این باره افزود: فکر می کنم دلیل تغییر رنگ آن مدال طلا به مدال نقره تفاوت شرایط مالی فدراسیون در دو دوره بود. در بازی های آسیایی 2010 ما به اردوهای زیادی رفتیم و بازی های تدارکاتی زیادی داشتیم و یک نتیجه شگفت انگیز هم کسب کردیم اما در دور بعد این اردوها و بازی ها تدارکاتی به دلیل مسائل مالی اندکی کمتر شد و یک مدال طلای ما به نقره تبدیل شد. قطعا اگر مسئولین کمیته ملی المپیک کمک کنند و تیم ملی ووشو بازی های برون مرزی بیشتری را شرکت کند قطعا یک نتیجه عالی را کسب خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قلی پور: آمادگی 30 تا 40 درصدی دارم، باید بازی های تدارکاتی را بیشتر کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلی پور: آمادگی 30 تا 40 درصدی دارم، باید بازی های تدارکاتی را بیشتر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید