فوتبال از دل خوشی های مردم است، مجلس شرایط اساسنامه را نهایی کند

به گزارش وبلاگ روشینا، خبرنگاران/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: فوتبال یکی از دل خوشی های مردم است. موفقیت های فوتبال ملی باعث به وجود آمدن حال خوب در جامعه می گردد و سیاسیون باید این نکته را درک نمایند.

فوتبال از دل خوشی های مردم است، مجلس شرایط اساسنامه را نهایی کند

محمد طباطبایی، امروز (پنجشنبه، 2 دی ماه) در همایش مشترک روسای هیئت های فوتبال استان های کشور که به میزبانی هیئت فوتبال استان اصفهان در تالار آئینه هتل عباسی اصفهان برگزار گردید، اظهارکرد: امیدوارم این همایش جلسه خوب و پرباری برای توسعه تمامی ابعاد فوتبال کشور باشد و خروجی آن منجر به رشد فوتبال گردد.

وی اضافه نمود: در تحلیل شرایط موجود فوتبال امروز استان و کشور بازخوردهای خوب و مثبتی داشته است و فعالیت های توسعه محور و آموزشی خوبی در آن رخ می دهد.

وی تاکید نمود: فدراسیون ها باید از نگاه های سیاسی و دولتی در ورزش دوری نمایند تا به موفقیت های بیشتری برسند. عزیزی خادم با یاری نمایندگان خود در استان ها که همان رؤسای هیئت های فوتبال هستند و بعلاوه حمایت فوتبال دوستان می تواند منظره روشن و استراتژی های دقیقی که برای فوتبال کشور طراحی نموده است را به سرمنزل برساند.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به تحلیل شرایط قبل و بعد از حضور عزیزی خادم گفت: ایشان در بدترین شرایط کرونا و چالش هایی که برای تیم های ملی وجود داشت، سکاندار فدراسیون فوتبال شدند و دغدغه ها و چالش های زیادی پیشروی فوتبال بود که با هم افزایی در حال برطرف است.

وی با اشاره به بحث اساسنامه افزود: یکی از دغدغه های موجود تقویت تیم ملی و بعلاوه اساسنامه است که هنوز در مجلس تایید نشده و امیدوارم با تایید مجلس در فرصت به جای مانده به مرحله ای برسیم که فدراسیون دچار مشکل نگردد. فوتبال یکی از دل خوشی های مردم است. موفقیت های فوتبال ملی باعث به وجود آمدن حال خوب در جامعه می گردد و سیاسیون باید این نکته را درک نمایند.

طباطبایی خطاب به روسای هیئت های فوتبال استان ها تاکید نمود: از شما می خواهم باید با نمایندگان شهرها و استان های خود در مجلس صحبت کنید تا با حمایت همه جانبه، اساسنامه داشته باشیم.

وی ادامه داد: این چالش ها به فوتبال ملی ضربه می زند و باید با رایزنی این مسائل را حل و فصل کنیم. همه باید بدانند که فوتبال ملی متعلق به همه افراد است و حال فوتبال را با بدخواهی بد ننمایند.

وی تاکید نمود: اگر نمایندگان مجلس شرایط قبل از آمدن عزیزی خادم و وضع موجود را تحلیل نمایند، متوجه برنامه ریزی وی در فوتبال می شوند. برنامه راهبردی فدراسیون فوتبال برترین برنامه است، برنامه ای فقط بر روی کاغذ نیست، بلکه عملیاتی و قابل اجرا هستند، بخشی از این برنامه اجرا شده و نتیجه آن قابل مشاهده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "فوتبال از دل خوشی های مردم است، مجلس شرایط اساسنامه را نهایی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال از دل خوشی های مردم است، مجلس شرایط اساسنامه را نهایی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید