شهروز ابراهیمی و بابک افرا امشب مهمان شبکه 2 می شوند

به گزارش وبلاگ روشینا، تهران (پانا) - شهروز ابراهیمی و بابک افرا مهمانان دومین برنامه نوروزی احوالپرسی در دومین روز فروردین 1401 می شوند.

شهروز ابراهیمی و بابک افرا امشب مهمان شبکه 2 می شوند

ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که به مناسبت ایام نوروز، هرروز حوالی ساعت 18:45 به روی آنتن شبکه دو می رود، سه شنبه دوم فروردین میزبان شهروز ابراهیمی (بازیگر) و بابک افرا (خواننده) خواهد بود.

شهروز ابراهیمی از بازیگران عرصه سینما و تلویزیون همراه با مادر بزرگوارشان در برنامه حضور خواهند داشت تا در مصاحبهیی صمیمانه پیرامون مسائل زندگی شخصی و کاری خود صبحت کند.

در بخش دیگری از برنامه، بابک افرا از خوانندگان جوان پاپ کشورمان علاوه بر پاسخ به سؤالات مجتبی نظری که فقط صدای ایشان را در برنامه می شنویم، ترانه های شاد با نام حاجی فیروز و رفیق بمناسبت نوروز تقدیم مخاطبان و حضار میکند. بعلاوه در بخشی از برنامه سلیم خان (عروسک حاضر در برنامه) به مصاحبه و فراهم آوردن لحظات شاد و طنز خواهد پرداخت و مسعود روشن پژوه به اجرای بخش مسابقه حاضران در استودیوی برنامه می پردازد.

ویژه برنامه نوروزی احوالپرسی که بمناسبت ایام نوروز، هرروز روانه آنتن شبکه دو خواهد شد میزبانی سلبریتی ها و خوانندگان کشورمان خواهد بود تا در این ایام، لحظات شادی را برای مخاطبان فراهم کند.

این برنامه کاری از گروه خانواده شبکه دو به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدجواد سیدمحسنی و اجرای ندا غفاری و مسعود روشن پژوه هرروز حوالی ساعت 18:45 مهمان خانه مخاطبان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شهروز ابراهیمی و بابک افرا امشب مهمان شبکه 2 می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهروز ابراهیمی و بابک افرا امشب مهمان شبکه 2 می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید