رونمایی از دو طرح معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار

به گزارش وبلاگ روشینا، معاون پژوهش وزارت علوم گفت: امروز در نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار علاوه بر رونمایی از 41 طرح دانشگاه ها دو طرح معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز رونمایی می گردد.

رونمایی از دو طرح معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ روشینا، پیمان صالحی، معاون پژوهش وزارت علوم در مراسم افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار و نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت که در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید، گفت: نمایشگاه دستاورد های پژوهشی و نمایشگاه تقاضامحور برای سومین بار در کنار هم قرار گرفته اند و این نشان می دهد که همکاری خوبی بین وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وجود دارد و ما امیدواریم که این همکاری نیز ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه در سه بخش دستاورد های پژوهشی، نمایشگاه تقاضا (تستا) و نمایشگاه پدیده های نوپدید راه اندازی شده اظهار کرد: امروز در این نمایشگاه علاوه بر رونمایی از 41 طرح دانشگاه ها دو طرح معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز رونمایی می شوند.

صالحی با اشاره به اینکه در بخش تستا دستاورد های وزارت نفت، وزارت دفاع، وزارت جهاد کشاورزی، پژوهشگاه نیرو، شرکت راه آهن، صندوق نوآوری و شکوفایی، گروه لوازم خانگی، گروه صنعتی بازار و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در معرض نمایش قرار گرفته اند، اظهار کرد: در بخش پدیده های نوپدید نیز 21 محصول ارائه شده است.

معاون پژوهش وزارت علوم با بیان اینکه 75 مرکز شامل 19 دانشگاه، 17 پژوهشگاه، 32 پارک علم و فناوری و 14 سازمان و شرکت و بخش خصوصی در این نمایشگاه حضور یافته اند گفت: 30 دانشگاه، 16 پژوهشگاه، 28 پارک علم و فناوری و یک شرکت در بخش مجازی نمایشگاه نیز حضور دارند که در مجموع به ارائه 3132 دستاورد فناوری پرداخته اند.

وی اعلام کرد: در مراسم اختتامیه نمایشگاه هشت فناور برگزیده، 24 پژوهشگر برتر، یک پارک علم و فناوری برتر معرفی خواهند شد و بعلاوه از سه استاندار و سه رئیس دانشگاه تجلیل می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رونمایی از دو طرح معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از دو طرح معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نمایشگاه دستاورد های پژوهش، فناوری و فن بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید