خبرنگاران 20 طرح بهداشتی و درمانی در اصفهان بهره برداری شد

به گزارش وبلاگ روشینا، اصفهان - خبرنگاران - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از بهره برداری از 20 طرح بهداشتی و درمانی در استان همزمان با دهه فجر 99 خبر داد.

خبرنگاران 20 طرح بهداشتی و درمانی در اصفهان بهره برداری شد

آرش نجیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ روشینا افزود: این طرح ها در شهرستان های اصفهان، شاهین شهر و میمه، تیران و کرون، چادگان، لنجان، خور و بیابانک، برخوار، خمینی شهر، فلاورجان و نطنز با اعتبار 459 میلیارد و 200 میلیون ریال اجرا شده است.

وی گفت: اعتبار مورد نیاز برای اجرا و بهره برداری از این طرح ها از محل ردیف های ابلاغی وزارت بهداشت، طرح تحول نظام سلامت، مشارکت خیران و درآمدهای اختصاصی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تامین شده است.

نجیمی از جمله این طرح ها را احداث مرکز بهداشتی درمانی شبانه روزی رهنان با یکهزار و 500 متر مربع زیربنا، احداث کلینیک تخصصی بیمارستان گلدیس شاهین شهر با 2 هزار و 16 متر مربع زیربنا، احداث ساختمان تصویربرداری بیمارستان گلدیس شاهین شهر با یکهزار و یکصد متر مربع زیربنا، بازسازی بخش بستری قلب بیمارستان الزهرا(س) اصفهان با 800 متر مربع زیربنا، بازسازی بخش رادیولوژی و نصب یکدستگاه سونوگرافی و یکدستگاه رادیولوژی بیمارستان بهنیا تیران و کرون و احداث ساختمان دیالیز بیمارستان بوعلی چادگان با 750 متر مربع زیربنا اعلام کرد.

راه اندازی یک دستگاه سی تی اسکن 16 اسلایس در بیمارستان بچه ها امام حسین(ع) اصفهان، احداث، تجهیز و راه اندازی بخش پیوند سلول های بنیادی با 6 تخت بستری در بیمارستان سیدالشهدا(ع) اصفهان و احداث درمانگاه طب تسکینی بیمارستان سیدالشهدا(ع) اصفهان با 520 متر مربع زیربنا از دیگر طرح های افتتاح شده بخش بهداشت و درمان در اصفهان همزمان با دهه فجر است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان دیگر طرح های بهره برداری شده در دهه فجر امسال را مراکز سلامت پیله وران اصفهان، گشنیزجان چادگان، سده لنجان، سودرجان فلاورجان، مسکن مهر خمینی شهر و چمگردان لنجان، مرکز سلامت و آزمایشگاه مرکزی تیران، خانه بهداشت تندران تیران و کرون، پایگاه اورژانس 115 جاده ای سه راهی جندق، مسکن متخصصان و پزشکان بیمارستان خاتم الانبیا(ص) نطنز و مرکز سلامت روستایی دلیگان برخوار اعلام کرد.

نجیمی گفت: از ابتدای سال تا دهه فجر 55 طرح بهداشتی و درمانی در استان اصفهان با اعتبار یکهزار و 881 میلیارد ریال بهره برداری شده است.

حدود 46 بیمارستان با هفت هزار تخت و حدود 550 خانه بهداشت و 282 پایگاه بهداشتی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

استان اصفهان پنج میلیون نفر جمعیت دارد که بیش از چهار میلیون و 500 هزار نفر از جمعیت آن در 22 شهرستان زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 20 طرح بهداشتی و درمانی در اصفهان بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 20 طرح بهداشتی و درمانی در اصفهان بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید