خبرنگاران محدودیت های تردد از دوشنبه تا آدینه در کرمانشاه اعمال می گردد

به گزارش وبلاگ روشینا، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه بیان کرد: محدودیت های جدید تردد به مرکز استان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا از فردا (دوشنبه) تا روز آدینه اعمال می گردد.

خبرنگاران محدودیت های تردد از دوشنبه تا آدینه در کرمانشاه اعمال می گردد

به گزارش یکشنبه شب پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه، حسین خوش اقبال با اشاره به شیوع فزاینده ویروس کرونا در استان و لزوم قطع زنجیره انتقال این بیماری گفت: بر اساس ابلاغ کمیته امنیتی و انتظامی ستاد ملی کرونا؛ محدودیت های جدید تردد به مرکز استان به دلیل قرار دریافت در شرایط قرمز از فردا (دوشنبه) اجرا می گردد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه مشارکت مردم با رعایت توصیه های بهداشتی در کنترل بیماری موثر است؛ تاکید نمود: براساس دستورالعمل ابلاغی محدودیت های جدید در شهرستان کرمانشاه از فردا ساعت 12 اعمال می گردد و بر این اساس خروج خودروهای شخصی با پلاک بومی و ورود خودروهای غیربومی تا ساعت 24 روز آدینه 16 آبان ماه ممنوع است.

وی اضافه کرد: این محدودیت ها شامل خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالاها و مواد اساسی نمی گردد.

خوش اقبال ادامه داد: براساس مصوبه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، این محدودیت ها در مبادی ورودی و خروجی شهرستان کرمانشاه اعمال می گردد.

وی اعلام نمود: در صورت توجه نکردن به محدودیت تردد و اخطار پلیس، متخلفین 500 هزار تومان جریمه خواهند شد.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا بایستی نسبت به اطلاع رسانی و قانع کردن سازی موضوع در افکارعمومی با همکاری رسانه ها و صدا و سیما اقدام کند؛ بیان داشت: مصوبات نشست آینده کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا نیز در قالب اطلاعیه منتشر و اطلاع رسانی خواهد شد.

هزار و 61 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی بستری هستند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام اینکه از شروع هفته جاری تمام شهرستان های استان در شرایط قرمز به سر می برند، گفت: هم اکنون هزار و 61 بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی بستری هستند.

مهدی محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با وبلاگ روشینا اضافه کرد: شهرستان های گیلانغرب، پاوه، سرپل ذهاب، کنگاور و اسلام آبادغرب در صدر جدول بالاترین خطر کرونایی قرار دارند.

وی شرایط استان کرمانشاه از نظر شیوع کرونا را نامطلوب دانست و گفت: در شبانه روز گذشته 91 مورد بیمار مثبت بستری و 326 بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

وی به آمار موارد فوت با ابتلای قطعی در 24 ساعت گذشته در استان نیز اشاره نمود و گفت: در این مدت 12 نفر در استان شامل 9 نفر شهرستان کرمانشاه، 2 نفر سرپل ذهاب و یک نفر پاوه جان خود را از دست دادند.

او مجموع جان باختگان استان کرمانشاه براثر ابتلای قطعی به کرونا از ابتدای اپیدمی تا به امروز را 887 نفر خاطرنشان کرد.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: همچنین در 24 ساعت گذشته 239 بیمار جدید با علایم بیماری کرونا در استان بستری و 170 نفر از بیمارستان پس از بهبودی ترخیص شدند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران محدودیت های تردد از دوشنبه تا آدینه در کرمانشاه اعمال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران محدودیت های تردد از دوشنبه تا آدینه در کرمانشاه اعمال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید