جهاد تبیین، نیازمند اقناع اذهان مخاطبان است ، تربیت نیرو و کادرسازیی در هیات دانشجویی لرستان

به گزارش وبلاگ روشینا، مسئول هیات دانشجویی دانشگاه لرستان گفت:خلاقیت و تنوع در اجرای برنامه های هیات در کنار فضای معنوی حاکم بر هیات می تواند نقش موثری در جذب مخاطب داشته باشد.

جهاد تبیین، نیازمند اقناع اذهان مخاطبان است ، تربیت نیرو و کادرسازیی در هیات دانشجویی لرستان

شبیبی، مسئول هیئت دانشجویی دانشگاه لرستان در مصاحبه با خبرنگار استان های وبلاگ روشینا پیرامون کارکرد های هیئت دانشجویی در سطح استان گفت: به دلیل قدرت اثرگذاری هیئت دانشجویی در دانشگاه ها و با ظرفیت استفاده از فضای معنوی حاکم بر مراسمات هیئت، هیئت دانشجویی میتواند نقش بسیار موثری در تربیت نیروی اثرگذار و رشد فردی و جمعی مخاطبین داشته باشد.

وی ادامه داد: از جمله کارکرد های موثر هیات دانشجویی می توان به رشد و کادر سازی افراد توانمند در زمینه های محتوای معرفتی، رسانه، تربیت نیروی مومن و انقلابی برای بسترسازی به سمت تمدن نوین اسلامی و برگزاری کارگاه های مهارت آموزی سبک زندگی اسلامی اشاره کرد.

شبیبی در ادامه درباره مشارکت هیئت دانشجویی با دیگر مجموعه ها گفت: کار ستادی با مشارکت هیات دانشگاه های دیگر اجرا شده است، اما به دلیل یک سری آسیب های فعالیت های ستادی انسجام نداشته و بیشتر فعالیت های هیات رایه العباس (ع) به صورتی ستادی با مشارکت کانون ها و تشکل های دانشگاه لرستان اجرا شده است.

وی در ادامه گفت: فعالیت های قرارگاهی از این جهت که به صورت جبهه ای انجام میشود هم قدرت اثرگذاری بیشتری دارد و هم تقسیم کار بهتری صورت می گیرد و از توانمندی، ظرفیت کادر فعال استفاده می شود برای پیشبرد بهتر اهداف و همچنین از تعدد فکر های مختلف و تجارب فعالیت های کادر و شورای فعال برنامه های قوی تری اجرایی میشود و به دلیل اینکه در شرایط فعلی عرصه جنگ نرم و جنگ شناختی است و دشمن رسانه را در دست دارد و فعالیت جبهه ای و قرارگاهی هوشمندانه در مقابل دشمن پیامد های بهتری دارد.

مسئول هیئت دانشجویی لرستان درباره نقش این قرارگاه استانی نسبت به ماموریت جهاد تبیین گفت: هیئت دانشجویی به دلیل ظرفیت معنوی که در جذب مخاطب دارند و دشمن از داشتن آن محروم است و با اهمیت فعالیت قرارگاهی هیات استانی خیلی میتواند موثر باشد از این جهت که جهاد تبیین که نیازمند اقناع افکار و اذهان مخاطبان است در فضای معنوی هیئت محقق می شود. فعالیت جبهه ای هیات دانشجویی در راستای تبیین معارف اهل بیت (ع) بستر مناسبی برای احیای معارف قران و اهل بیت و هم چنین الگوسازی به سمت تمدن نوین اسلامی را فراهم می کند.

این فعال دانشجویی در پایان گفت:خلاقیت و تنوع در اجرای برنامه های هیات در کنار فضای معنوی حاکم بر هیات میتواند نقش موثری در جذب مخاطب داشته باشد. حتی فضای صمیمانه و نوع برخورد خادمان هیات با مخاطب میتواند منعکس کننده و منتقل کننده سبک زندگی اهل بیت (ع) با مخاطب باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "جهاد تبیین، نیازمند اقناع اذهان مخاطبان است ، تربیت نیرو و کادرسازیی در هیات دانشجویی لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهاد تبیین، نیازمند اقناع اذهان مخاطبان است ، تربیت نیرو و کادرسازیی در هیات دانشجویی لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید