ترول های کپی رایت باعث حذف مطالب اکانت های توییتر طرفداران گروه موسیقی کره ای BTS شدند

به گزارش وبلاگ روشینا، شبکه های اجتماعی خیلی گسترده شده اند و صاحبان پیج های اینستاگرامی و توییتری با فالوور بالا برای خودشان مشکلاتی دارند که ما از خیلی از آنها آگاهی نداریم.

ترول های کپی رایت باعث حذف مطالب اکانت های توییتر طرفداران گروه موسیقی کره ای BTS شدند

پیکی از این مسائل به تازگی دامن گیر اکانت های توییتر طرفداران گروه موسیقی BTS شده.

برای مثال صاحب یک اکانت با 233 هزار دنبال کننده در مورد این گروه گفته که چند توییت اش که شامل اسکرین شات ها و میم هایی بود که خودش گرفته و ساخته بود، چند هفته پیش حذف شده.

او وقتی موضوع را بررسی کرد متوجه شد که این مطالب را آدم هایی برداشته اند و با تغییراتی در یک وب سایت آپلود کرده اند و بعد گزارش داده اند که این مطالب از سایت دزدیده شده اند و نقض حق انتشار هستند!

اما چه گروهی پشت سر این حملات عجیب بوده؟

یک گروه که مقر آن در داکای بنگلادش است و هدف اعضایشان این است که حساب های شبکه اجتماعی با محتوای طرفداری افراطی و بنا به نظر خودشان سمی را پایین بکشند.

آنها پیج فیس بوکی هم دارند که در آن اسکرین شات هایی از افتخارات خود را درج گرده اند!

موضوع حق انتشار در شبکه های اجتماعی به اندازه زیادی متناقض شده و در آن افراط و تفریطهایی مشاهده می شود. از یک طرف یک منتقد فیلم حتی نمی تواند تکه کوچکی از یک فیلم را با خیال راحت آپلود کند و از سوی دیگر با تکنیک هایی برخی سکانس های متعدد از یک سریال یا فیلم تازه را آپلود می کنند. باز از سوی دیگر شما گاهی قطعه ای از یک صحنه تاریخی قدیمی را ممکن است آپلود کنید و همین قطعه چون در متن یک مستند بوده، از طریق الگوریتم های اینستاگرام به اشتباه حذف می شود!

پیداست که در شرایط پررقابت پیج های و اکانت های طرفداری شخصیت ها و گروه های موسیقی، در بسیاری موارد سلاح حق انتشار برای به زیر کشیدن رقیب می تواند استفاده شود.

منبع: ورج

منبع: یک پزشک

به "ترول های کپی رایت باعث حذف مطالب اکانت های توییتر طرفداران گروه موسیقی کره ای BTS شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترول های کپی رایت باعث حذف مطالب اکانت های توییتر طرفداران گروه موسیقی کره ای BTS شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید